Billeje til Frankrigsferie
Fra : carsten

Dato : 24-06-02 09:30

Hej ferieglade venner.

Er der nogen der har den billigste opskrift på billeje?
Vi har mistet vores bil, men skal på bilferie i uge 27 og 28 til
Sydfrankrig.
Afgang fra Aalborg. Og rejsetid godt to uger.
Hvad er det billigste?? At leje en bil fra Aalborg til grænsen, og så leje
en anden her??

Alle gode råd modtages med glæde.

God sommer
Carsten

Fra : Mark Beaumont

Dato : 25-06-02 01:55

carsten <fonkel@sol.dk> skrev:
> Er der nogen der har den billigste opskrift på billeje?

Som jeg ser det er der to muligheder, hvilken som er billigst
ved jeg ikke, for det afhænger også af, hvor mange i skal ud at
rejse.

1. Tag toget til Flensborg, og lej en bil der.
2. Flyv til Frankrig og lej bilen der.

Læs også Stig´s inlæg fra den 18/6 "Billeje hos Avis"

Vh Mark