Hjælp - slettet forkert Harddisk!
Fra : Max

Dato : 24-06-02 00:34

Hej - håber der er en der kan hjælpe ?
Jeg kørte en ghost på mit c-drev....troet jeg - men den gik ind og
slette drev g og h som ligger samlet på en helt anden HD -
nu vil jeg så høre om alt det data der lå på denne HD kan kommer
tilbage - fx med til program - hvad gør jeg ?

mvh
Max

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 24-06-02 04:50

Max wrote:
> [...]
> nu vil jeg så høre om alt det data der lå på denne HD kan kommer
> tilbage - fx med til program - hvad gør jeg ?

Hvis du har kørt data fra dit C-drev (eller ligemeget hvorfra) oveni
andre partitioner, så er de endegyldigt væk.
Det er dog umuligt at se af dit indlæg hvad du egentlig har gjort.

Kun hvis vi snakker om data som _skal_ skaffes tilbage for enhver pris,
så kan man begynde at kigge på magnetisk mikroskopi - men så er vi oppe
i mange tusinde kroner for at få dem igen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-06-02 05:48

"[Odense] Jens C. Hansen" <greylion@gmx.net> wrote in message
> Kun hvis vi snakker om data som _skal_ skaffes tilbage for enhver pris,
> så kan man begynde at kigge på magnetisk mikroskopi - men så er vi oppe
> i mange tusinde kroner for at få dem igen.

Max 3900,- ved Ibas.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Darkh

Dato : 24-06-02 11:45

> Max 3900,- ved Ibas.

Er det ikke bare for at de undersøger hvormeget de kan genskabe?

mvh
Jesper

Fra : Henning

Dato : 24-06-02 15:02

Ikke max - MINIMUM!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 24-06-02 12:10

"Max" <digitalx9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu vil jeg så høre om alt det data der lå på denne HD kan kommer
> tilbage - fx med til program - hvad gør jeg ?

Du kan prøve med programmer som EasyRecovery Pro, eller Lost and Found, de
kan muligvis finde nogle af dine data, men sandsynligvis ikke alle.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Max

Dato : 24-06-02 23:59

>Du kan prøve med programmer som EasyRecovery Pro, eller Lost and Found, de
>kan muligvis finde nogle af dine data, men sandsynligvis ikke alle.

Jeg havde ikke held med EasyRecovery Pro, den kom op med en exe fejl
hele tiden!? - nå men med getdataback kan jeg rede ikke mindre end 98%
af mit data (50GB) puha - kanon program!! - mange mange tak for
hjælpen - jeg giver en øl næsten gang

mvh
Max