Microsoft Natural Keyboard
Fra : Peter

Dato : 23-06-02 21:03

Hej

Jeg leder efter det første MS Natural.

Af den gamle type - dvs. _uden_ USB hub og Internet-taster - findes der
minimum to modeller, som visuelt er 100% end, mens tasterne er anderledes at
trykke på.

Det, jeg leder efter hedder M/N E03786V105 (M/N er sikker Model Number).
De fleste jeg har fået kontakt til kan sælge et, der hedder M/N E03786DKRET.

Jeg har et M/N E03786DKRET selv, men der er tasterne frygtelige at trykke
på - de føles gummiagtige mens V105 føles som om det har fjedre.

Kan man gå ud fra, at det det er dette M/N man skal lede efter for at være
sikker på at få det, jeg præcist ønsker?
Eller er der noget andet man skal se efter?

Håber jeg har forklaret det tydeligt nok - det var lidt besværligt at
formulere

Hilsen Peter