Lige et hurtigt grafikkort ?
Fra : lortepost78@hotmail.~

Dato : 23-06-02 20:55

Jeg har en 1200 Mhz thunderbird med 300+ mbram og et geforce 2mx kort.
Jeg ville godt købe en helt ny pc men, der er så mange nye ting der er lige
rundt om hjørnet.
Så spørgsmålet er om et geforce 4 ti-200 kort kan holde den kørende 2-4
måneder mere evt. til jul når de nye grafikkort og chips er ment til at komme.
Jeg mener man vil vel stadig få alle de ekstra lækre ting et geforce 4 kan,
selvom den nok havde bedre af en hurtigere cpu.

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-06-02 21:57

<lortepost78@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan,
> selvom den nok havde bedre af en hurtigere cpu.

Mit gode gamle Matrox G400 Max holder endnu, så det burde dit kort vel også,
eller har man måske travlt ?

Kim Larsen

Fra : Jimme

Dato : 23-06-02 23:29

hvor mange penge er du villig til at bruge på et "midlertidigt" grafikkort?

Fra : N/A

Dato : 24-06-02 01:03

Fra : Daniel-San

Dato : 24-06-02 01:03

> [Jeg kan godt bruge op til 2000 hvis så spillene køre fint det næste halve
år

Jeg har et G2ti og langt de fleste spil kører stadig fint

Skulle jeg dog spendere 2000 spir på et nyt kort, ville jeg købe et G4
ti4200 - Måske lige spare en måned mere og få et 4400. Der er dog ingen
grund til at tage et midlertidigt G3 ti200 - Man skal op i G4 nu - Bare de
små ti-modeller

Daniel-San

Fra : Jimme

Dato : 24-06-02 15:18

> [...]
> grund til at tage et midlertidigt G3 ti200 - Man skal op i G4 nu - Bare de

jeg er fuldstændig enig

du kan få et GF4 TI 4200 ti ca. 1700 kr., og det kan sagtens trække de nye
spil i mere end et halvt år.

hvordan ser dit system ellers ud, det har jo også en betydning?

Fra : lortepost78@hotmail.~

Dato : 24-06-02 15:34

[det er en t-bird 1200 300 mb sdram asus av7k133 motherbord "tror Det er det
rigtige navn"]