internet via mobil ??
Fra : -:--=\( Goofy \)=--:~

Dato : 23-06-02 15:11

Skal mah have et specialt abonoment for at trække nettet ned med sin mobil
(Nokia 6310)

????

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 23-06-02 15:15

"-:--=( Goofy )=--:-" <goofypost@hotmail.com> wrote in message
> Skal mah have et specialt abonoment for at trække nettet ned med sin mobil
> (Nokia 6310)
>
> ????

Nej, du skal bare have modemdrivere til den og et datakabel (eller infrarød
port i din PC). Så kalder du bare op som du ville med et normalt modem.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Razz

Dato : 24-06-02 12:43

[snip]
> Skal mah have et specialt abonoment for at trække nettet ned med sin mobil
> (Nokia 6310)
[snap]

Ved ikke om 6310 er bygget med modem (mener det ikke). Men udover modem skal
du have dataabonnement via din udbyder. Et tillægsabonnement som altid kan
oprettes! :)

/razz

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-06-02 21:18

On Mon, 24 Jun 2002 13:42:58 +0200, "Razz" <razz@holmus.dk> wrote:

>Ved ikke om 6310 er bygget med modem (mener det ikke). Men udover modem skal
>du have dataabonnement via din udbyder. Et tillægsabonnement som altid kan
>oprettes! :)

Der er måske nogle mobilselskaber hvor det er nødvendigt, men hos
Sonofon er det kun nødvendigt med et dataabonnement hvis man skal
modtage dataopkald. Man kan fortage dataopkald fra et alm.standart
abonnement.

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 25-06-02 15:26

Hej,

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> wrote:

> [...]
> Sonofon er det kun nødvendigt med et dataabonnement hvis man skal
> modtage dataopkald. Man kan fortage dataopkald fra et alm.standart

Det kan man vist med alle abonnementer.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-07-02 16:00

"-:--=( Goofy )=--:-" <goofypost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal mah have et specialt abonoment for at trække nettet ned med sin mobil
> (Nokia 6310)

Du skal i hvert fald have et internetabonnement hvor du kan kalde op uden at
skulle anvende firecifrede forvalg, eksempelvis1033, eller specialnumre,
eksempelvis 16101.

Claus