Hvilken driver har filen glide2x.dll
Fra : Morten Simonsen

Dato : 23-06-02 14:09

Hejsa
Jeg har et Trident Video Accelrator CyberBlade XP Ai1 v6.402......på den
bærbare.
Når jeg prøver at starte Need For Speed 2 SE for 3Dfx, så skriver den

"Sorry, the file glide2x.dll must be installes for Need .......to run"

Kan skærmkortet ik køre det ? (det ER et 3D kort)

Eller kan jeg nøges med at installere en driver...i så fald, hvilken ?

/Morten

Fra : K E Nielsen

Dato : 23-06-02 14:56

Det er en fil til Voodoo kort fra 3Dfx - Spillet kan kun køre hvis der er
installeret
et Voodoo 1 eller Voodoo 2 kort.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-06-02 14:32

Det er en openglide driver fil.
Jeg skulle mene, at det er en driver man kan downloade fra www.3dfx.com

Fra : Martin S.

Dato : 23-06-02 14:56

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har et Trident Video Accelrator CyberBlade XP Ai1 v6.402......på den
> bærbare.
> Når jeg prøver at starte Need For Speed 2 SE for 3Dfx, så skriver den

3Dfx = Voodoo kort.
Mener der er en mulighed for at spille spillet uden 3Dfx, kan dog ikke lige
huske hvilken.

Martin S

Fra : Morten Simonsen

Dato : 23-06-02 15:38

"Martin S." <real_warhawk@[removethis]hotmail.com> wrote in message

> 3Dfx = Voodoo kort.
> Mener der er en mulighed for at spille spillet uden 3Dfx, kan dog ikke
lige
> huske hvilken.

Det er der, man kan spille alm. Software grafik...men det er jo bare
tåbeligt at det er nødvendigt, når man nu har et 3D kort ...

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-06-02 00:42

> Det er der, man kan spille alm. Software grafik...men det er jo bare
> tåbeligt at det er nødvendigt, når man nu har et 3D kort ...

Der er sq da ikke noget tåbeligt i at man skal have en driver for at køre
3D. Det er ligesom at forvente at en bil kan køre uden brændstof.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-06-02 06:49

> Der er sq da ikke noget tåbeligt i at man skal have en driver for at køre
> 3D. Det er ligesom at forvente at en bil kan køre uden brændstof.

Hmm. - Ikke skrive indlæg når du er fuld

Fra : Morten Simonsen

Dato : 24-06-02 09:14

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> wrote in message

> Der er sq da ikke noget tåbeligt i at man skal have en driver for at køre
> 3D. Det er ligesom at forvente at en bil kan køre uden brændstof.

Hvilket ikke har noget med det jeg skrev at gøre...

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-06-02 11:02

> Hvilket ikke har noget med det jeg skrev at gøre...

hehe.. I know. Jeg var lige fuld nok da jeg skrev det, sry