ram-blokke??
Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 23-06-02 09:08

Hej NG

Jeg står og skal købe ny RAM (DDR-SDRAM) . Kan dog ikke rigtigt finde ud af
hvilken type jeg skal vælge da jeg i et par tests har set at DDR-SDRAM
PC2700 kører hurtigere en PC3200. Hvilket type er bedst??

MVH
Anders

Fra : Jimme

Dato : 23-06-02 23:30

hvilket bundkort har du?

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 23-06-02 23:52

Det er sådant et med en masse depedutter på, det er firkanttet, og har ca. 6
skruer

Fra : Christian Catu

Dato : 24-06-02 14:17

"Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> wrote in message
> Det er sådant et med en masse depedutter på, det er firkanttet, og har ca.
6
> skruer

Så kan jeg ikke hjælpe. Jeg kender kun noget til dem med 9 skruer

Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 24-06-02 20:45

ASUS A7V333