Udsendelse med Björk på TV-2
Fra : Kewin Agerbo Panduro

Dato : 12-02-01 02:18

Hej.

For et længere stykke tid siden, sendte TV-2 en udsendelse med Björk. Jeg
husker ikke, om udsendelsen havde nogen undertitel, men jeg kan i hvert fald
huske, at man så Björk være ved at indspille sangen "Jóga". Hvis der er
nogen, som ved, hvad det er for en udsendelse, som jeg taler om, og som har
det optaget på VHS, kunne jeg godt tænke mig at låne denne.

Er der i øvrigt nogen, som har de to udgivelser kaldet "Volumen" (VHS/DVD)
og/eller "Shepherds Bush" (kun på VHS indtil nu) fra samme kunstner? Hvis
der er, så kunne jeg godt tænke mig at høre nogen få kommentarer om disse.

/Panduro