MSI Ti4200 = Creative Ti4200 ?
Fra : - = KG = -

Dato : 22-06-02 23:37

Er MSI's kort det samme som Creatives Ti4200, så jeg kan regne denne
anmeldelse som gældende for Creative også ?

http://www.hexus.net/review.php?review=377&page=6

Fra : LA2

Dato : 23-06-02 00:20

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er MSI's kort det samme som Creatives Ti4200, så jeg kan regne denne
> anmeldelse som gældende for Creative også ?
>
> http://www.hexus.net/review.php?review=377&page=6

Tjah...det er MSI der laver Creative kort, mener ikke de afviger synderlig
meget fra MSI's egne. Så ja du kan nok regne med samme anmeldelse. Men
kontroller lige at det er samme ram osv... Ved at Ti4400 stort set er
identiske, men ved ikke lige med Ti4200....
LA2

Fra : - = KG = -

Dato : 23-06-02 00:31

>Men kontroller lige at det er samme ram osv...

Hvordan kan jeg gøre det ?

Fra : LA2

Dato : 23-06-02 00:56

> Hvordan kan jeg gøre det ?
>
> Se på de to hjemmesider om begge kort understøtter de samme opløsninger og
allervigtigst hvor mange ns rammene er.
Se på http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020522/index.html
der tester de både 4600 og 4400,MSI Creative er ikke med. Men se om ikke du
kan finde olysninger om rammene påhhv MSI og Creatives hjemmesider. Eller
andetsteds på nettet. Det du ska se efter er som sagt at der står fx 4,5 ns,
om rammene. hvis det er det samme for begge kort vil de yde rimelig ens. Jo
lavere tal jo bedre.
LA2

Fra : Kristian Espensen

Dato : 24-06-02 00:07

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> wrote in message
> Er MSI's kort det samme som Creatives Ti4200, så jeg kan regne denne
> anmeldelse som gældende for Creative også ?
>
> http://www.hexus.net/review.php?review=377&page=6

Jeg har lige købt MSI's gf4ti4200 vd64 og jeg er indtil nu meget tilfreds
med kortet. oc: 300mhz på core og 600 mhz på mem., og de kan sikkert presses
yderligere. Desuden medfølger en kæmpe bunke software, forskellige kabler
til tv-udgangen og en DVI-dongle som converter signalet fra DVI udgangen så
du kan bruge den til analog ctr-skærm i stedet. Jeg kan ikke fostå hvorfor
du vil købe kortet fra Creative, så vidt jeg ved er de dyrere..... Læs også
dette review:
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1134

--
Med venlig hilsen Kristian