Kørsel til Provence - anbefalinger?
Fra : Niels Sloth

Dato : 22-06-02 08:17

Vi skal til Provence i Juli i bil, og vil høre om nogen har
anbefalinger til køreturen frem og tilbage.

Vi har tænkt os at holde pause med et par overnatninger (pension
el.l.) på vejen ned og hjem et par gode steder ca. 1000 km fra Danmark
- er der nogen der kan anbefale noget? Vi har selv tænkt på Strasbourg
og de franske alper som muligheder.

Mvh. Niels

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-06-02 13:01

"Niels Sloth" <sloth@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal til Provence i Juli i bil, og vil høre om nogen har
> anbefalinger til køreturen frem og tilbage.

>--

Ja, det kan jeg sagtens være behjælpelig med, men det ville være rart
med lidt flere detaljer.

Vil I køre over Schweiz, eller ad Route de Soleil?

Starter I fra Skagen, Sønderborg eller måske Sjælland?

Jo flere oplysninger des bedre rådgivning.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Sloth

Dato : 22-06-02 22:00

Hej igen

Vi regner med at køre over Strasbourg.

Starter i Randers, midt i uge 28, og har lejet et hus i uge 29 tæt på
Toulon.

Mvh. Niels.

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-06-02 15:51

Se turen på www.geostar.dk fra København til Cannes (f.eks.) Den viser efter
min mening den korteste, hurtigste, letteste, smukkeste og billigste tur
derned. 1773 km. Og se overnatninger på www.lichsundrechts.com . Der er også
angivet billige hoteller i ex. Gap og Sisteron på Route Napoleon.
/Steen

Fra : Anne-Marie og Leo

Dato : 23-06-02 15:51

Og se overnatninger på www.lichsundrechts.com . Der er også
> angivet billige hoteller i ex. Gap og Sisteron på Route Napoleon.
> /Steen

En lille korrektion:

http://www.linksundrechts.com/

Det er jo ret afgørende at stave sådan en URL rigtigt...

MVH Leo

Fra : Poul E.

Dato : 22-06-02 22:21

On Sat, 22 Jun 2002 09:16:51 +0200, Niels Sloth <sloth@post1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>el.l.) på vejen ned og hjem et par gode steder ca. 1000 km fra Danmark
>- er der nogen der kan anbefale noget? Vi har selv tænkt på Strasbourg

Sidste år overnattede vi på http://www.etaphotel.com/etaphotel/ i
Strasbourg. De har plads til to voksne og et barn på værelserne.

---
Mvh. - Poul E. Andersen
Billeder fra Holland
http://home19.inet.tele.dk/pea/billeder.htm