Saybia Tabs
Fra : Niels Kristian Hanse~

Dato : 21-06-02 17:14

Hej!

Er der nogen herinde, som ligger inde med tablatur (el. akkorder) til nogle
af Saybia's sange, jeg kunne godt bruge dem her op til festivalerne!

Mange tak!

/ Skovmand.

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-02 17:20

Niels Kristian Hansen Skovmand wrote:
> Hej!
>
> Er der nogen herinde, som ligger inde med tablatur (el. akkorder) til nogle
> af Saybia's sange, jeg kunne godt bruge dem her op til festivalerne!
>
> Mange tak!

Beklager, men Saybia findes ikke.

/David

Fra : Niels Kristian Hanse~

Dato : 21-06-02 17:43

> Beklager, men Saybia findes ikke.

... kan det ikke bare være fordi du ikke har nogen af dem selv?

Det kan jo være der sidder en guitarrist derude med god musiksmag og enormt
god evne til at aflytte!

- Skovmand

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-02 18:17

> .. kan det ikke bare være fordi du ikke har nogen af dem selv?

Saybia tabs? Det har jeg ikke, nej. Saybia findes jo ikke.

> Det kan jo være der sidder en guitarrist derude med god musiksmag og enormt
> god evne til at aflytte!

Det gør der givetvis. Jeg er selv sådan en.

/David

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 22-06-02 09:08

David Rasmussen wrote:

> Saybia findes jo ikke.

Har du tænkt dig at indvie dig i, hvad du mener, på et tidspunkt?

Fra : AJC

Dato : 22-06-02 21:05

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.email@eksempel.dk> wrote in message

> Har du tænkt dig at indvie dig i, hvad du mener, på et tidspunkt?

Ja, forklaring tak!

Mvh
AJC.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-06-02 17:50

http://groups.google.com/groups?q=saybia+author:jonas+koch+bentzen&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF8&selm=a75p0a%24dpb%241%40sunsite.dk&rnum=1

Fra : Mikster

Dato : 21-06-02 22:57

"Niels Kristian Hansen Skovmand" <woodman@wman.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der nogen herinde, som ligger inde med tablatur (el. akkorder) til
nogle
> af Saybia's sange, jeg kunne godt bruge dem her op til festivalerne!

Her er hvordan jeg spiller den...

Saybia: The Second You Sleep:

E (022100) Am(/C) (x32210) C#m (x46654)
Bsus4 (x24400) Bsus4(2) (x24422) Aadd9 (577600)
A (577655) Cdim (xx4545) G#7 (464544)

Vers 1:

NC E Am/C E
You close your eyes - And leave me naked by your side
Am/C C#m
You close the door so I can see
Bsus4 - Bsus4(2) Aadd9
The love you keep inside - The love you keep for mee-ee-ee

Vers 2:
E Am/C E
It fills me up - It feels like living in a dream
Am/C C#m
It fills me up so I can see -
Bsus4
Aadd9
The love you keep inside - The love you keep for mee-ee-ee

Omkvæd:
C#m A
I stay to watch you fade away -
E B
I dream of you tonight - Tomorrow you'll be gone -
Cdim C#m A
It gives me time to stay - To watch you fade away
E B
I dream of you tonight - Tomorrow you'll be gone
G#7 A-Aadd9
I wish by god you'd stay

Vers 3:
E Am/C E
I stay awake - I stay awake and watch you breathe -
Am/C C#m
I stay awake and watch you fly -
Bsus4(2) Aadd9
Waving to the night - Escaping through a dream

Så 2 gange omkvæd slut med:

E Am/C E
I wish by god you'd stay

VH MIKKEL

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-06-02 23:08

Mikster wrote:
> [...]
> I stay awake and watch you fly -
> Bsus4(2) Aadd9
> Waving to the night - Escaping through a dream

Det er også sådan jeg ikke spiller den.

/David

Fra : Mikster

Dato : 21-06-02 23:15

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er også sådan jeg ikke spiller den.
>
> /David

Prøver du at sige noget? Mig ikke forstå...

VH MIKKEL

Fra : Niels Kristian Hanse~

Dato : 21-06-02 23:48

> Det er også sådan jeg ikke spiller den.
>
> /David

Luk nu røven David..

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 22-06-02 00:48

"Niels Kristian Hansen Skovmand" <woodman@wman.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er der nogen herinde, som ligger inde med tablatur (el. akkorder) til
nogle
> af Saybia's sange, jeg kunne godt bruge dem her op til festivalerne!

Jeg har et par akkorder til 7 Deamons og Miracle in July. Dem har jeg ikke
set andre steder før.

The miracle in July
Vers : Csus4 Am F
Omkvæd : Am D

7 Deamons:

Csus4 (C C7)
Hold your breath
Asus4 (Am Am7)
Say no more
F Am
You've spend the last few hours
Em
Condemning what I said
What did I say?

But I save the best for you
Am
No matter what you think is true
Bm Am
And now 7 deamons are riding on my back

Osv...

Csus4 : x30230
Asus4 : x02230
C7 : x30213
Am7 : x02213

Mvh.
Simon

Fra : Mikster

Dato : 22-06-02 23:23

Fra : Mikster

Dato : 22-06-02 23:27

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Kristian Hansen Skovmand" <woodman@wman.dk> skrev i en meddelelse

> nogle

Hmm... det virkede vist ikke helt efter hensigten. Prøv at cutte & paste i
Google så burde den rigtige komme frem.

Fra : Mikster

Dato : 22-06-02 23:31

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Kristian Hansen Skovmand" <woodman@wman.dk> skrev i en meddelelse

> nogle

Hva pokker jeg poster den her...

The Day After Tomorrow:

Forspil: Bm-G-A-E *2

Vers 1:
F#m A
Please tell me why do birds
D A
sing when youre near me
D F#m A
sing when youre close to me
F#m-A
they say that im a fool
D A
for loving you deeply
D F#m-G- E
loving you secretly

Omkvæd:
Bm G
But i crash in my mind
A E
whenever you are near
Bm G
getting deaf dumb and blind
A E
just drowning in despair
Bm G
i am lost in your flame
A E
its burning like a sun
Bm G
and i call out your name
A E
the moment you are gone

F#m A
please tell me why cant i
D A
breathe when youre near me
D F#m G-E
breathe when youre close to me
F#m A
i know, you know im lost
D A
in loving you deeply
D F#m-G E
loving you secretly - secretly

så spiller du omkvædet og så

mellemspil:
Em
Tomorrow
Bm
(say it all tomorrow) ill say it all tomorrow

A E/G#
(say it all tomorrow) or the day after tomorrow
Em Bm - A
(say it all today) im sure ill tell you then

Soloen = omkvædets akkorder.

Slut af med:

Omkvæd+

E Bm