ASUS V8460 128 MB DDRram & 2D kvalitet ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 21-06-02 12:03

Overvejer dette kort, da jeg stadgi ikke kan se noget matrox pharhelia
G1000 i horisonten.

Det er et Geforce 4, så dets evner i spil ved jeg er stærke - men
hvordan er dets evner i 1600X1200 i 2D (photshop, illustrator) ?

Det skal kunne bruges sammen med en 20,1 ' TFT skærm, der som standard
kører 1600X1200 opløsning.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-06-02 12:53

"Dr. Ralph" wrote:

> Overvejer dette kort, da jeg stadgi ikke kan se noget matrox pharhelia
> G1000 i horisonten.

? Skulle de ikke kunne købes fra på tirsdag (Hos Matrox altså).

> Det er et Geforce 4, så dets evner i spil ved jeg er stærke - men
> hvordan er dets evner i 1600X1200 i 2D (photshop, illustrator) ?

Jeg har ingen hands-on erfaringer, men skulle jeg købe et Gf4 og vælge
blandt dem som er på det danske marked ville jeg kigge efter Gainward og
Leadtek.

> Det skal kunne bruges sammen med en 20,1 ' TFT skærm, der som standard
> kører 1600X1200 opløsning.

Håber du kommer med en rapport når du får den indenfor dørene.

Mvh

Bruno

Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-06-02 16:49

>? Skulle de ikke kunne købes fra på tirsdag (Hos Matrox altså).

JO, men DK hornår ?

>Håber du kommer med en rapport når du får den indenfor dørene.

I'll be back.................med en lille anmeldelse af TFT dyret :)

Får den mandag, hvis alt går vel.
-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-06-02 01:15

Dr. Ralph wrote:

> JO, men DK hornår ?

Godt spørgsmål. Det hænger jeg mig dog ikke meget i, det plejer at gå
glat når man køber fra US og tager sjældent mere end 1 uge at få tingene.

> I'll be back.................med en lille anmeldelse af TFT dyret :)

Klart.

Hvordan går det forresten med PC'en der blev ramt af lynet? Uden at vide
mere end det, så kunne det jo være at det kun er strømforsyningen der er
beskadiget.

Mvh

Bruno

Fra : Dr. Ralph

Dato : 24-06-02 19:04

>Hvordan går det forresten med PC'en der blev ramt af lynet? Uden at vide
>mere end det, så kunne det jo være at det kun er strømforsyningen der er
>beskadiget.

Da min far alligevel skal overtage min (snart) gamle PC, så har jeg
ikke prøvet at loklisere fejlen - om det er mobo elller
strømforsyningen - pc'en er jo en gammel krikke på 200 Mhz, 96 ram og
8 Mb STB grafikkort i - kan alligevel næppe indbringe ret meget på en
auktion.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-06-02 20:10

Dr. Ralph wrote:

> [...]
> strømforsyningen - pc'en er jo en gammel krikke på 200 Mhz, 96 ram og
> 8 Mb STB grafikkort i - kan alligevel næppe indbringe ret meget på en

Det har du sikkert ret i, hvis du er flink så forærer du den til et
kollegie i nærheden. Så skal der nok være nogen som får lidt glæde af den.

Mvh

Bruno

Fra : Dr. Ralph

Dato : 25-06-02 21:17

>Det har du sikkert ret i, hvis du er flink så forærer du den til et
>kollegie i nærheden. Så skal der nok være nogen som får lidt glæde af den.
>
>Mvh
>
>Bruno

Det vil jeg gøre Bruno.

Det enste de skal putte i selv er så - måske et nyt MOBO eller
strømforsyning - og i hvert fald en ny harddisk (for jeg overfører min
fars gamel 40GB IBM til hans kommende pc)

Har du iøvrigt ikke et par venner du kender, der er villig til at
overtage den ?

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk