Internettelefon til Mac
Fra : Annemarie Elvoe

Dato : 11-02-01 21:55

Hej nyhedsgruppe:

Er der nogen af jer, der kender en god internettelefon til Mac, som kan
ringe til almindelige telefoner (ikke bare til andre computere). Det
skal helst være freeware eller shareware.

Med venlig hilsen
Annemarie Elvoe

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-01 23:18

Annemarie Elvoe <elvoe@myrealbox.com> wrote:

> Hej nyhedsgruppe:
>
> Er der nogen af jer, der kender en god internettelefon til Mac, som kan
> ringe til almindelige telefoner (ikke bare til andre computere). Det
> skal helst være freeware eller shareware.

Problemet er ikke selve programmet, men at den server du kontakter fra
din computer skal have forbindelse til telefonnettet. TD kørte for et
års tid siden et forsøg for TD internet kunder, men det blev vist
asldrig til mere end et forsøg. Såvidt jeg ved der pt. ingen danske
udbydere af IP-telefoni.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!