Priser i motionscentre?
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 21-06-02 08:00

Hej.

Da der er åbnet et nyt motionscenter i nærheden af mig, kunne jeg godt
tænke mig at komme af med lidt af maven og andre deller. Men hvad
koster det at få f.eks. et halvt år?

Det drejer sig om fitness-dk og de har ingen priser på deres
hjemmeside.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 21-06-02 08:53

"Brian B. Christensen" <bbcdk@hotmailen.com> wrote in message
> [...]
> koster det at få f.eks. et halvt år?
>
> Det drejer sig om fitness-dk og de har ingen priser på deres

----
Hej Brian.
Jeg tror det er meget forskelligt rundt omkring hvad det koster. Jeg går
selv i Fin Form og giver 300 kr om måneden og så må jeg træne alt det jeg
vil.

VH Helle

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 21-06-02 09:26

On Fri, 21 Jun 2002 09:53:09 +0200, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:

> [...]
>selv i Fin Form og giver 300 kr om måneden og så må jeg træne alt det jeg

Tak. Nu ringede jeg til dem her i Aalborg og jeg synes altså at det er
dyrt. Knap 400 om måneden for fuld træning og 319 hvis man træner alle
andre tidspunkter end mellem kl. 15.00 og 20.00 på hverdage.

Tænk alle de røde bøffer man kan få for de penge

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Peter1969

Dato : 21-06-02 13:47

HUSK: de fleste fitness centre tager et indmeldelsesgebyr på typisk
1000-2000 kroner. Derfor er 'første' betaling ofte meget dyr. Generelt
koster det 300-400 om måneden alt efter om man tegner månedsvis eller 3,6
eller 12. mdr. Betaler man månedsvis kræves der ofte min. 6-12 mdr.