MSI GF4 Ti-4400 driver og OC
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 20-06-02 21:49

Ang. MSI GF4 Ti-4400.
Vil I anbefale MSIs egne 28.90 driver eller Nvidias 29.42 driver?
Hvad kan dette kort overclockes til? Det kører pt. 275/554.
Nogen der har stiftet bekendtskab med Thermaltakes nye Power Booster køler
til GF4 Ti-kortene?
Køleren larmer en del, så den skal nok skiftes ud.

Fra : Silas D-P

Dato : 21-06-02 13:21

Er der ikke nogen der har lyst til at svare, for jeg vil også gerne vide
hvilken driver der er best.

/Silas D-P

Fra : jensen

Dato : 21-06-02 18:48

"Silas D-P" <silas_d@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogen der har lyst til at svare, for jeg vil også gerne vide
> hvilken driver der er best.

prøv dig frem , jeg køre selv med 28,32 win xp

jensen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 21-06-02 20:38

28.32 her også. (XP og 98)