Hvor lange Quicktime filer kam man lave me~
Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-06-02 20:11

Hvor lange Quicktime filer kan man lave med Digitalkamera ?

Jeg har et Olympus med 64 mb kort, hvormed jeg kan lave ca.
75 sec. i 320 x 240 opløsning ad gangen.

Findes der kamerare der kan lave længere optagelser?
og afhænger det også af kortet?
( forstået sådan at en qt film på 75 sec. ca. fylder 20 mb
- så der godt være tre af slagsen på ét kort)

Mvh

KA

Fra : Pipeline

Dato : 20-06-02 22:08

Umiddelbart vil jeg tro at det afhænger af billedchippen i dit kamera, og
hvor hurtigt den kan skrive til memorykortet.
Mine egne erfaringer er at jo mere bevægelse/action der filmes, jo flere
informationer skal der lagres og dermed bliver klippene kortere.
Men prøv at spørge i dk.fritid.foto

Fra : Klaus Andersen

Dato : 21-06-02 19:53

> Men prøv at spørge i dk.fritid.foto

Tak for dit svar som bragte mig lidt nærmere
det jeg ville vide.

Og med hensyn til at spørge i dk.fritid.foto -
ja så er det jo egentligt indlysende at det er
der spørgsmålet hører hjemme.

Mvh

KA