Piiiiiiiiiv - Mor er ooond
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 20-06-02 16:11

Hej alle jer derude.....

Vores mor er bare så ond ! Altså ikke vores rigtige mor der fødte os, men
hende der fylder vores madskåle nok - grrr, selvom der ikke tit nok er rå
kylling i.
Hun puttede os ind i en transportkasse, og vi troede bare ar vi skulle på
stranden og hygge i noget de kalder sand, men det skulle vi altså ikke. Mor
tog os om til denne væmmelige dame, hun startede med at kigge på
Rubeus....og ved I hvad...hun stak ham !!!! Så kom turen til Harry, ham
trykkede hun en masse på maven, og han sagde hold op hver gang hun trykkede,
I ville nok høre det som piv, og det var også hvad hun gjorde...hun
sammenlignede ham med noget hun kaldte et pivedyr, som åbenbart lyder som
min bror når man trykker dem på maven og så trykkede hun igen.
Da den væmmelige dame så havde pillet og raget på min søster stak hun hende
TO gange...... jeg ved ikke om Minerva havde gjort noget galt, men hun
rystede helt af skræk da hun kom ned til os andre.
Ja, jeg slap jo ikke.... og det gjorde altså ondt ! Det var en KÆMPE nål,
den var dobbelt så stor som mig og blev stukket helt ind i mig
Alle mine søskende sover nu, og jeg er også træt, men jeg ved ikke rigtig om
jeg tilgiver min mor.... hvad bliver det næste mon hun gør ved os ? Sælger
os ???? Nej, så galt er det nok ikke... men hun har bare at være sød ved os
fra nu af

Hermione Granger

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Helle Nielsen

Dato : 20-06-02 16:51

"Mette B. Rahm" <robogirl@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> os ???? Nej, så galt er det nok ikke... men hun har bare at være sød ved

-----
Hej...
Jeg ved ikke hvad der er med de mennesker...jeg har selv været samme tur
igennem som Jer og det gjorde ondt...av...!
Nålen var bare ikke dobbelt så stor hos mig....nej den var mindst 3 gange så
stor som mig!! Jow jow! Bare fordi jeg har været oppe og slås og er blevet
bidt i bagpoten så stikker ham manden mig i nakken (?!!?) er det ikk
underligt?!
Nå men det gjorde ondt og jeg var gal...rigtig fornærmet så jeg lagde mig
ind i min kasse da han var færdig med at more sig med nåle og tvinge KÆMPE
piller ned i halsen på mig. Her gemte jeg mig aller bagerst så ingen kunne
nå mig! HA! ´
Da vi kom hjem fik jeg heldigvis en masse kæl og tun. Så jeg glemte lidt
hvor onde de havde været ved mig.

Hej fra Buster

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 20-06-02 17:27

Eij, altså, det er da ikke noget at snakke om. Vi har også lige været
derhenne, hvor man bliver stukket, men det var da så hurtigt overstået, at
man ikke kunne tage sig af det. Det var kun vores gamle tante Gaby, der
begyndte at hvæse af manden, da han fandt sprøjten frem, og hun skulle endda
slet ikke stikkes. Næh, der var faktisk meget spændende at være, vi fik da
lov til at løbe rundt og se os omkring. Og hvis man hoppede op på mandens
bord, kunne man lige komme til at guffe noget dejlig mad, han havde stående.
Han sagde godt nok, at det var til hunde, men det er da ligemeget.
Næh, det eneste ved den tur, der ikke var sjovt, var at køre med noget, der
hedder en bus. Og at sidde i en transportkasse ude i den store verden, hvor
der kører en masse larmende ting lige forbi, og man kan slet ikke løbe væk.
Men stikkemennesket - :belærende: det hedder faktisk en dyrlæge - er vi
altså ikke spor bange for.

Modige hilsner fra Aurora og Emily.

Fra : Lars Dahl

Dato : 20-06-02 22:57

Hej Hermione.

Hvis du på nogen måde lever op til dit navn, kan du da bare smide en go'
forbandelse efter både "mor" og den væmmelige dame... Det har jeg selv set i
en af mors bøger at du kan.

Mvh. Frigg

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Citronmånefigur

Dato : 21-06-02 08:09

Hej små killinger,

I er da nogle værre pivedyr...Jeg har også lige været til dyrlægen og
blive stukket to gange og trykket på maven og kigget under halen og alt
muligt, det var da ikke særlig slemt! Men jeg var lidt træt bagefter,
puha. Det var nok mest fordi jeg blev puttet i transportkasse med hende
der Ce'Nedra som også skulle til dyrlægen, og hun brokkede sig hele
vejen derhen og hele vejen hjem, man kan altså blive temmelig træt af at
høre på den slags grimme ord! Så fik vi en kasse med spændende ting med
fra dyrlægen, der var noget rigtig lækker mad i...mmm... og så fik jeg
også et stykke rå kalkun til aftensmad.

Hils min bror Skipper og sig det ikke er så slemt at blive solgt, jeg
har det i hvert fald rigtig godt! Jeg får masser af mad - bare jeg
sætter mig foran køleskabet og kigger på Pernille, så finder hun noget
guf til mig og min nye ven Silk, som gerne vil lade mig komme til
madskålen. Her er mange gode sovepladser og både Silk og Ce'Nedra at
lege og putte med.

Næsemøz

Citronmånefigur (som de altså kalder Polgara)