Regler i Outlook XP
Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-06-02 15:11

Hejsa.

Jeg har lige opgraderet til Office XP, og besluttede at nu skal jeg til at
bruge Outlook fremfor Outlook Express.

Tidligere har jeg brugt Meddelelsesregler til at flytte meddelelser fra
forskellige konti ud i de passende mapper, men nu kopieres mailen bare til
hver mappe hvis jeg prøver at sortere på modtagelse fra bestemt konto og
flyt til mappen....

Kan i hjælpe mig?

Eksempel på regel:
"Anvend denne regel efter modtagelsen af meddelelsen via kontoen [konto]
flyt den til mappen [mappe]"

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-06-02 15:17

"Gregers Petersen" <usenet@fjern-dettegpweb.dk> skrev i en meddelelse
> Eksempel på regel:
> "Anvend denne regel efter modtagelsen af meddelelsen via kontoen [konto]
> flyt den til mappen [mappe]"

Det viser sig at den faktisk ændrer kontoen som reglen gælder for?
Kan i hjælpe mig?

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-06-02 17:50

Gregers Petersen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det viser sig at den faktisk ændrer kontoen som reglen gælder for?
> Kan i hjælpe mig?

Bare for en god ordens skyld. Dit indlæg får størst opmærksomhed ovre
i gruppen: dk.edb.programpakker.ms-office.

Jeg er nu glad for at møde en "lidelsesfælle". Jeg har ligeledet
erfaret at Outlook XP er helt defekt m.h.t. meddelelsesregler. Har
ligesom dig erfaret at outlook ligefrem retter i konti.

Jeg har prøvet at nedgradere til Ofiice 2000, men fik nedarvet
fejlen. Før har jeg aldrig haft et problem med regler i Office 2000.

Så opgraderede jeg til Office XP igen, og så er fanden løs. Der
skulle et par workarounds til at få det til at virke! GISP!

Men fortæl endelig hvis du finder ud af noget mere!

--
Palle

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-06-02 18:31

> [...]

> fra forskellige konti ud i de passende mapper, men nu kopieres mailen
> bare til hver mappe hvis jeg prøver at sortere på modtagelse fra

Har samme irriterende problem.
Det gælder dog kun nye regler.
De gamle regler fra før opdatering flytter.
Det er kun de nye regler der kopierer i stedet for at flytte.
MS...suk.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk