Twisty update
Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-02-01 20:27

Hej alle interesserede.

Sidste år i juni skulle der have været et møde mellem USA's
landbrugsminister og Linda Edwards fra B.A.D., en dyreværnsorganisation, men
ministeren meldte afbud i sidste øjeblik.

Siden da har Linda været på jagt efter en anden politiker, der vil tale
kattenes sag, dog uden held. Og nu er George Bush blevet præsident, hvilket
ikke gør det lettere, da han absolut ikke er kendt for sin dyrevenlige
indstilling.

Linda har derfor bedt mig om at blive ved at samle underskrifter, da der nu
skal et meget større pres til for at få et forbud igennem.

Så twistykattene er ikke glemt, der arbejdes stadig ihærdigt for et forbud,
det er bare blevet meget vanskeligere nu.

Har I endnu ikke skrevet under på protesten, kan I gøre det gennem min
hjemmeside (se signaturen).

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats