Erfaringer med Asus v8460 ultra deluxe?
Fra : Frontier

Dato : 20-06-02 08:52

Da jeg skal bruge analog video-in, er Parphelia ikke en mulighed.
Tilbage er så Asus v8460 ultra deluxe som både har DVI og analog video
in (og endda med MPEG1 hardware compression).

Er der nogen her i gruppen der selv har gjort erfaringer med kortet?
Jeg tænker her specielt på:
1. 2D kvalitet
2. video in - forveksler Asus stadig vores tekst-TV med macrovision
beskyttet materiale? (som den gør på Geforce3 kort med Asus software).
3. larm fra ventilator?
4. temperatur (render loddelakken fra de omkringsiddende kort?)
5. 2D hastighed i høje opløsninger (komplette skærmbilledeskift)

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 20-06-02 11:30

> [...]
>in (og endda med MPEG1 hardware compression).
>
>Er der nogen her i gruppen der selv har gjort erfaringer med kortet?

Jeg overvejer også dette kort, da jeg ikke orker vente på Parhelia
G1000 - specielt 2D kvalitet i 1600X1200 intereserer mig MEGET.

Min Dell FP2000 20,1' TFT er lige blevet leveret (selvfølgelig
forgæves) af pakke trans.
Har nu aftalt, at den bliver genleveret på mandag.

Vil teste den på mit gamle (men 2D kvalitets mæssige gode) Matrog G450
kort først - men overvejer dette Asus V8460 som afløser.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk