Bali erfaringer
Fra : lars nielsen

Dato : 20-06-02 00:03

Jeg skal snart til bali med rygsæk,så hvis nogle har nogle gode erfaringer
ang.overnatning og andet vil jeg gerne høre fra jer.

Hilsen Pinki

Fra : shogun

Dato : 20-06-02 06:22

Hvis du er til dykning kan jeg anbefale Tulamben, på den østlige kyst. Det
er en forblæst lille by med intet at se... udover det 125 m lange vrag der
ligger 25 uden for kysten...

Ubud er en af øens kulturelle centre og den kommer du selvfølgelig ikke uden
om, her bode vi 2 personer for små... 15 dk omdagen. så var morgen mad
selvfølgelig inc. Generelt gælder det at der er små "hoteller" næsten over
alt.
Fra Ubud er det muligt at tage på billige dags (eller længere) ture til
meget af den resterende ø.

Candi Dasa syntes jeg ikke var så intressant, men det kan være det er smag
og behag.

KRN