E-Mail
webnoob 5265
[Xnews] Uniform Quoting
Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-06-02 22:21

I menuen View ønsker jeg at Uniform Quoting altid er aktiveret.
Hvordan?

--
Mvh.
LarsK

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-06-02 23:02

Hej Lars Klintholm, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> I menuen View ønsker jeg at Uniform Quoting altid er aktiveret.

Har du prøvet med linjen:

OnLoaded=acvUniformQuote

i Xnews.ini (enten display- eller misc-sektionen; mit gæt er den
første, men jeg ved det ikke).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-06-02 06:46

Rudi Stegen skrev:

> Har du prøvet med linjen:
>
> OnLoaded=acvUniformQuote
>
> i Xnews.ini (enten display- eller misc-sektionen; mit gæt er den
> første, men jeg ved det ikke).

OK, takker. Det var så den sidste.

Men jeg fornemmer lidt gætteri her? Hvorfor skal linien se lige sådan
ud, hvordan eller hvor fandt du den? Fx. menupunktet til Fix Badly
Wrapped, der skal man skrive FixWrapOpt=1. Så jeg har Hvorfor skal der
bruges noget med OnLoaded og noget med acv i forbindelse med
UniformQuote? Jeg har svært ved at se systemet, og finder heller meget
hjælp i manualen.

--
Mvh.
LarsK

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-06-02 10:14

> OK, takker. Det var så den sidste.

Så gættede jeg forkert. Jeg har kun en temmelig diffus fornemmelse af
kriterierne for, hvornår noget skal plantes i misc-sektionen.
Formentlig fordi det er alt det, som Luu ikke mener hører hjemme i de
andre...

> Men jeg fornemmer lidt gætteri her?

Meget gætteri. Men mht. hvordan jeg hiver gættet frem, har Morten
svaret på det (Alt+K-oversigten mv.; du kan også se den i Keys.ini, men
uden beskrivelser. Denne er blot praktisk, hvis man vil gemme sin
opsætning, lave en copy'n'paste som et eksempel til andre o.l.).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-06-02 08:48

Lars Klintholm <spamfilter@nospam.dk> skrev:

> [...]
> Hvorfor skal der bruges noget med OnLoaded og noget med acv i
> forbindelse med UniformQuote? Jeg har svært ved at se systemet, og

ALT + K giver dig en liste over keyboardshortcuts og de navne
funktionerne har i XNews. Mange af disse kommandoer kan smides ind i en
OnLoaded eller OnOpen i Xnews.ini mv.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-06-02 15:23

Morten Bjergstrøm skrev:

> ALT + K giver dig en liste over keyboardshortcuts og de navne
> funktionerne har i XNews. Mange af disse kommandoer kan smides ind
> i en OnLoaded eller OnOpen i Xnews.ini mv.

Tak for hjælpen. Jeg har dog stadig svært ved at forstå hvorfor det så
hedder fx. FixWrapOpt=1 (uden acv eller OnLoaded eller OnOpen). Og jeg
ser - som Rudi - heller ikke system i, hvad der hører til Disp og hvad
til Misc. Men gætte kan man altid.

--
mvh.
LarsK

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-06-02 16:01

Lars Klintholm <spamfilter@nospam.dk> skrev:

> Tak for hjælpen.

Det var skam så lidt.

> Jeg har dog stadig svært ved at forstå hvorfor
> det så hedder fx. FixWrapOpt=1 (uden acv eller OnLoaded eller
> OnOpen). Og jeg ser - som Rudi - heller ikke system i, hvad der
> hører til Disp og hvad til Misc.

I er ikke de eneste. Langt fra alt er helt logisk i Xnews.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-06-02 17:14

Morten Bjergstrøm skrev:

> I er ikke de eneste. Langt fra alt er helt logisk i Xnews.

"I didn't make it easy, I made it possible".

Hvem er det nu der er fader til disse ord

--
Mvh.
LarsK