Tisseriet forts.
Fra : Liz

Dato : 19-06-02 21:05

Hej NG'en
Har været hos dyrlægen - drypperiet er unormalt - hvalpen har
blærebetændelse - men.............!!! Måske har hun fået blærebetændelse
pga manglende udviklede lukkemekanisme. Dette kan måske rette sig seneste
når hun er 4-5 mdr gammel. Hvis ikke, så bliver hun utæt altid - en medfødt
inkontinens! Jeg kunne forstå på dyrlægen at blærebetændelse i sig selv vil
ikke give de symptomer hun har - altså næsten kontinuerlig dryp. Men under
netdyrdoktorens side om inkontinens, står der at dryp kan skyldes
blærebetændelse!! Er der nogen der har erfaring, enten med den éne eller
det andet? Også med sene udvikling af lukkemekanisme?

Mvh Liz

Fra : Søren Houlberg

Dato : 26-06-02 14:00

Hej!

Min tæve havde også blærebetændelse da hun var helt lille og ny (i mine
øjne)

Senere fik hun livmoderbetændelse og blev stereliseret afd en dum dyrlæge so
ville tjene en masse pange..... Denne operation resulterede i inkontinens og
det betød tisning gerne en gang i timen - ret træls når man bor i lejlighed
og skal ud hele tiden med stakkels vaps
Jeg konsulterede en anden dyrlæge som gav mig nogle piller (hormonkur -
meget stærk) det virkede og nu lækker hun kun meget sjældent og oftest hvis
hun har en fyldt blære.

Jeg tror ikke man kan give en lille bitte hvalp de piller jeg fik det ville
vist svare til at give en baby p-piller.

Det var min historie
Hej Hej
Mette Sofie

Fra : Liz

Dato : 03-07-02 20:35

Hej allesammen,
Bare for at sige, at drypperiet fortsætter........træls. Men jeg er ved at
være lidt fortrøstningsfuld, da hun ikke tisser på gulvet om natten mere -
bare en stor våde plet i hendes kurv om morgen og straks hun er udenfor så
tisser hun rimelig meget. Mon ikke dette er tegn på at hun er ved at være
mere "tæt"? Er der nogen der ved noget om det?
Mvh, den evig håbefuld Liz