Ondt i hovedet...
Fra : TariLiex

Dato : 19-06-02 19:33

Hej alle...

Jeg har faktisk altid ondt i hovedet, er der nogle der kan komme med
nogle forslag til hvorfor?
Jeg har været til lægen og fået målt mit blodtryk da min mor troede det
var det, men det var det ikke, hvad f..... kan det være??

http://www.kandu.dk/

Fra : henrik

Dato : 19-06-02 19:47

"TariLiex" <TariLiex.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har været til lægen og fået målt mit blodtryk da min mor troede det
> var det, men det var det ikke, hvad f..... kan det være??

Stress ? Bekymring? Dunkende slag mod væggen? :)

Fra : Miss T

Dato : 20-06-02 07:02

> Stress ? Bekymring? Dunkende slag mod væggen? :)

Det kan også godt være migræne. Men det er alligevel mærkeligt at lægen ikke
har observeret det, hvis det er det.
Det kan også være spændinger i nakke og skuldre. En anden ting kan være
væske mangel. ca. 80% af alle hovedpiner stammer af væskemangel.

/Miss T

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-02 23:05

"Miss T" <miss@t.dk> wrote in message

> Det kan også være spændinger i nakke og skuldre. En anden ting kan være
> væske mangel. ca. 80% af alle hovedpiner stammer af væskemangel.

Den siger jeg god for

Efter nogle væmmelige eksamens dage.... Hvor den ene blev uden søvn, og den
efterfølgende dag, glemte jeg helt at drikke grundet stress.... Og så ellers
efterfølgende hovedpine 24 timer... Selvom jeg drak 2.5 liter koldt vand,
inden jeg endelig fik tid til at gå i seng, gik der ellers sådan ca. 24
timer, før min hovedpine var helt væk... Har ikke haft hovedpine i over et
års tid...

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 19-06-02 22:20

Hejsa....
Hvordan præsis føles din hovedepine???
er den lokalieret i en side af hovedet, er den bankende, konstant?
Er der synsforstyrrelser og kvalme????
Er selv Migræniker......
Knuz Jinnie

TariLiex <TariLiex.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:M24Q8.1345$va.228693@news000.worldonline.dk...

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 20-06-02 22:07

Hej

Måske trænger du til (nye)briller. Læg mærke til om hovedpinen opstår ved
bestemte lejligheder - læsning, TV , computerbrug eller andet.
Kig ind til en optiker - det er tit gratis.

VH Birgitte