Hvad er der galt med news.sunsite.dk???
Fra : Andrew

Dato : 19-06-02 13:55

Hej

Hvorfor sker der intet når jeg vil se på nyhedsgrupper gennem
news.sunsite.dk???

Det virkede da igår!

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Martin Christensen

Dato : 19-06-02 22:00

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-06-02 22:42

Således skrev "Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 19 Jun 2002 14:55:19 +0200:

>Hvorfor sker der intet når jeg vil se på nyhedsgrupper gennem
>news.sunsite.dk???

Efter sigende er det resultatet af en (for) hård nedlukning af
serveren i forbindelse med uvejret i går.

Det er 3. hånds oplysninger, så tag det med et gran salt.

Knud
--
Never test for an error condition you don't know how to handle.