Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
MSI GF4 ti4400
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 11:48

Hej NG
Jeg har set mange spørgsmål ang. dette kort, men er ikke klar over om
dette er blevet stillet før.
Jeg har kig på dette kort (som skal vandkøles så blæserstøj er
ligegyldig) og tænkte hvordan video-in virker. Jeg har et antennestik
og ikke andet, er der tv-tuner i kortet? Fordi hvis der ikke er kan
jeg vel ikke se fjernsyn på computeren. Hvad hvis jeg skaffer en
video, kan jeg så se fjernsyn på computeren igennem den?

Det korte og lange, jeg vil gerne se fjernsyn på computeren og vil
gerne have et GF4 ti, hvad kan lade sig gøre?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Søren

Dato : 20-06-02 19:24

Dvs Peter.

Du kan med et msi 4400 se tv hvis du har s-video out på tv eller video,
eller du kan bruge et scart>video adapter stik. Men vær opmærksom på at hvis
du skal have lyd på kræver det yderligere kabler.
Og du skal naturligtvis skifte kanal på enten tv-et eller videon.

Hilsen Søren.

<>Forresten så er din email adresse lidt umulig at sende til.<>