Ram, PC 100/PC133
Fra : Karkov

Dato : 19-06-02 12:03

Hej

Jeg kigger lidt efter flere ram til min bærbare. Hvad er forskellen på PC100
og PC133 ram? Nogle hedder 7,5ns og andre 10ns... hvad betyder det? Er der
skal jeg gå efter et bestemt mærke?
De ekstra ram der sidder i nu er iøvrigt IBM PC66.

Mvh
Kristoffer

Fra : Leony

Dato : 20-06-02 07:15

"Karkov" <famkarkov@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal jeg gå efter et bestemt mærke?
> De ekstra ram der sidder i nu er iøvrigt IBM PC66.

PC100 og PC133 hentyder til båndbredden.
PC100 = 800 MB/s
PC133 = 1,1 GB/s
Hastigheden angives i ns, lavest er bedst.
Gå efter 1. parts RAM, husk de skal også passe til din computer.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/