Bedste alternative mailprogram
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 19-06-02 08:10

Davs

Jeg er efterhånden ved at være lidt træt af Outlook [Express] og leder
derfor efter verdens bedste program til at håndtere emails.

Lige nu prøvekører jeg Mozilla - Eudora synes jeg ikke ser så lækker ud. Er
der nogle gode bud?

Mvh.
/Thomas

Fra : Frank W

Dato : 19-06-02 14:24

On 19 Jun 2002 07:09:38 GMT, Thomas Lindgaard
<thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

>Lige nu prøvekører jeg Mozilla - Eudora synes jeg ikke ser så lækker ud. Er
>der nogle gode bud?

Tja... jeg bruger for tiden Calypso 3.3 som du kan finde her
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=513

Den virker fornuftigt og kan desuden også sende/modtage HTML emails
uden problemer, og det mere end man kan sige om Pegasus Mail.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jan Alan Andersen

Dato : 20-06-02 08:03

Den 19. Juni 2002 15:23:42 +0200 skrev Frank W i artikel
<6911hugr9mv1020rkrsmit8fir0q0janfd@4ax.com> bl.a. følgende .....;

> [...]
> Den virker fornuftigt og kan desuden også sende/modtage HTML emails
> uden problemer, og det mere end man kan sige om Pegasus Mail.

Er også, på ovenstående bud, i gang med at checke/teste Calypso.
Har kun haft det på i ca. ½ døgn, så meget kan jeg jo ikke sige om det -
Andet end at det virkeligt virker lynhurtigt

Mvh. Jan

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 20-06-02 11:20

Jan Alan Andersen wrote in

> Er også, på ovenstående bud, i gang med at checke/teste Calypso.
> Har kun haft det på i ca. ½ døgn, så meget kan jeg jo ikke sige
> om det - Andet end at det virkeligt virker lynhurtigt

Men er det interessant når det ikke videreudvikles mere.

Der står jo det er "sat ud af produktion"..

Ja jeg spørger fordi jeg mener det

Fra : Frank W

Dato : 20-06-02 16:15

On 20 Jun 2002 10:19:33 GMT, Palle Hans Jensen <palle@image.dk> wrote:

>Jan Alan Andersen wrote in
>
>Men er det interessant når det ikke videreudvikles mere.

Jeg bruger det midlertidigt - håber jeg - da jeg håber at der snart
kommer en ny version af PegasusMail. Men ellers "JA"

>Der står jo det er "sat ud af produktion"..

Af et program som ikke bliver "produceret" mere, så er det faktisk
kanon godt!

>Ja jeg spørger fordi jeg mener det

Tja.. jeg ikke rigtigt finde noget at sætte fingeren på, måske lige
bortset fra at Calypso ikke er så meget for at exportere mails til
andre formater.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jørgen Rubæk

Dato : 20-06-02 01:15

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en
meddelelse
> Davs
>
> Jeg er efterhånden ved at være lidt træt af Outlook [Express] og
leder
> derfor efter verdens bedste program til at håndtere emails.

"Pegasus" er fremragende

Jørgen Rubæk
"Et halvt århundrede med kameraet"
http://www.husker-du.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 20-06-02 07:30

Således skrev Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news 19 Jun 2002 07:09:38 GMT:

>eg er efterhånden ved at være lidt træt af Outlook [Express] og leder
>derfor efter verdens bedste program til at håndtere emails.

Becky

30 dages prøveversion på <http://www.rimarts.co.jp>, derefter $40.

Har mulighed for plugins af alle afarter, f.eks. et newsreader-plugin,
autimatisk-oprydning-af-mail-plugin, signatur-plugin, osv.

Kan varmt anbefales

Knud
--
"Every normal man must be tempted at times to spit upon his hands,
hoist the black flag, and begin slitting throats." H.L. Mencken

Fra : Sanne Bülow

Dato : 30-06-02 10:54

Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> scribbled:

> [...]
> derfor efter verdens bedste program til at håndtere emails.
>
> Lige nu prøvekører jeg Mozilla - Eudora synes jeg ikke ser så lækker

Nu er jeg selv eudora fan, men et andet bud er det russiske The Bat, min
mand har brugt det længe og er meget glad for det, jeg ved ikke hvor man kan
finde det henne men mon ikke en søgning.....
--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-06-02 13:06

"Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk> wrote in

> Nu er jeg selv eudora fan, men et andet bud er det russiske The Bat,
> min mand har brugt det l‘nge og er meget glad for det, jeg ved ikke
> hvor man kan finde det henne men mon ikke en s›gning.....

Det var jeg faktisk også lige inde og kigge på tidligere i dag - det kan
være jeg kører en tur med det ved lejlighed. Tak for tippet.

Mvh.
/Thomas

Fra : Britt Malka

Dato : 30-06-02 13:38

On Sun, 30 Jun 2002 11:54:24 +0200, "Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk>
wrote:

>Nu er jeg selv eudora fan, men et andet bud er det russiske The Bat, min
>mand har brugt det længe og er meget glad for det, jeg ved ikke hvor man kan
>finde det henne men mon ikke en søgning.....

Den finder man blandt andet på www.malka.it/programmer - vi er ved at
oversætte menuerne til dansk i øjeblikket, og vi har lavet
instruktioner med tekst og billeder på www.supermalka.dk

Programmet er i øvrigt ikke russisk, men stammer fra Moldavien, hvor
firmaet RITLABS holder til. En af de to programmører stammer dog fra
Rusland, og det er nok det, du har hørt om.

Britt Malka

Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på www.malka.it

Personlig hjemmeside: www.malka.it/home/britt