Hvilken computer?
Fra : sfc

Dato : 18-06-02 18:23

Hej NG!!!

Jeg har fået valget mellem 2 gratis computere, men hvilken en af den skal
jeg tage?
Den ene er en AMD K/ 500 Mzh, den anden er en intel PII 350 Mhz, ellers er
de ens. 128 mb ram, og et tnt 1 eller 2 grafikkort.
Den skal bruges med windows me, og så nogle børne spil.
Jeg har altid holdt mig til intel, men nu er den jo gratid, og AMDen er lidt
hurtigere?

Mvh Sfc

Fra : Esben

Dato : 18-06-02 20:19

"sfc" <sfcFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:6%JP8.838$va.130332@news000.worldonline.dk...
> [...]
> Den skal bruges med windows me, og så nogle børne spil.
> Jeg har altid holdt mig til intel, men nu er den jo gratid, og AMDen er lidt

Jeg ville snuppe Pentium'en, hvis jeg ikke havde mulighed for at teste maskinerne først. Ved du hvilke bundkort der sidder i
maskinerne?

--
Esben

Fra : sfc

Dato : 18-06-02 20:38

> Jeg ville snuppe Pentium'en, hvis jeg ikke havde mulighed for at teste
maskinerne først. Ved du hvilke bundkort der sidder i
> maskinerne?

Ved kun an Intel er med et Asus P2B bundkort..

Mvh sfc

Fra : henrik

Dato : 18-06-02 21:47

I dette tilfælde er intel det bedste valg!

mvh
henrik

Fra : Andy

Dato : 18-06-02 22:03

> Ved kun an Intel er med et Asus P2B bundkort..

Så bør du tage intel maskinen...

P2B kan opgraderes med en P3 op til 800+ MHz og mere end 512MB RAM.

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 18-06-02 22:38

Andy wrote:

> Så bør du tage intel maskinen...
>
> P2B kan opgraderes med en P3 op til 800+ MHz og mere end 512MB RAM.

Dog max 256 pr stang RAM.
Er man lidt kreativ, kan det også opgraderes med en Tualatin.

Fra : Esben

Dato : 18-06-02 22:19

Det er osse et rigtigt fedt kort. Jeg kører selv med en Celeron 600 @1009 på sådan et, og det er hammerstabilt.

--