Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp ønskes
Fra : Jørgen Munk Nielsen

Dato : 11-02-01 17:17

Hej i gruppen

Jeg har 2 spørgsmål

I min ene pc har jeg et Geforce-kort (32 ram, 4 x agp) i.
Når jeg skal spille forskellige spil er der i setup tit flere muligheder når
det gælder opsætning. Her tænker jeg på
Direct3D, OpenGL og/eller 3DFX Glide.

Hvad er forskellen på disse 3 ting og hvad er bedst ?

Mit andet spørgsmål er vedr. et nyt skærmkort til min pc nr. 2. Det er en
P2-400 med bl.a. 96 ram osv. Den har pt. et 8 rams agp-kort. Jeg vil gerne
købe et bedre til max. kr. 1.000,- Er der nogen begrænsninger for hvad der
teknisk er muligt ? Jeg tænker bl.a. på strømforsyning m.m.

Hvilke kort vil i foreslå ?

På forhånd tak for hjælpen.

Jørgen

Fra : Henning B.

Dato : 11-02-01 17:54

Hejsa
Hvis du er glad for geforce kan man købe et noname geforce 2mx til under
1000 kr set på www.edbpriser.dk

MVH Henning