Ny gratis online markedsplads!
Fra : SuperflyJob

Dato : 18-06-02 07:30

Siden januar har Hans Møller og undertegnede arbejdet hårdt på at få en
online markedsplads for brugt edb hardware på benene. Vores primære mål
for at lave denne side er at det skal holdes 100% gratis for brugerne at
sælge og købe deres brugte hardware.
Siden åbnede d. 16-06-2002 klokken 19.00, og er allerede godt på vej til
at blive en succes.
Siden virker som en auktion hvor man sætter sit udstyr til salg, og hvor
potentielle købere så kan byde på det.

Kig en tur forbi ... Det er jo gratis

www.freetrade.dk

Mvh
Martin Meyer

http://www.kandu.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 18-06-02 08:48

SuperflyJob skrev:

> Kig en tur forbi ... Det er jo gratis
>
> www.freetrade.dk

Ja, ikke nok med det er gratis, det er også
umuligt, for siten findes ikke:(

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : N/A

Dato : 18-06-02 08:49

Fra : Peter Rinder

Dato : 18-06-02 08:49

"Peter Rinder" <p_rinder@stofanet.dk> wrote in message

> Er den blevet lukket i mellemtiden:
>
> "The page cannot be found..."
>
> /Peter

Hmm nu virkede den - meget mærkeligt.

/Peter

Fra : D3nnis

Dato : 18-06-02 11:26

"SuperflyJob" <SuperflyJob.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> at blive en succes.
> Siden virker som en auktion hvor man sætter sit udstyr til salg, og hvor

LOL!! qxl.dk ?? hvad med markeds grupperne ?? Dem vil jeg da hellere bruge.
LOL

Fra : SuperflyJob

Dato : 18-06-02 12:23

> LOL!! qxl.dk ?? hvad med markeds grupperne ?? Dem vil jeg da hellere
bruge.
> LOL

Hejsa D3nnis,

Vi har netop lavet siden for at gi' brugerne et gratis, og efter manges
mening noget nemmere alternativ til de mange betalings sites. Og jeg kan
selvfølgelig ikke tvinge dig til at bruge siden Det er jo en
smagssag hvad vi hver især synes om.

Mvh Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : henrik

Dato : 18-06-02 13:47

> [...]
> mening noget nemmere alternativ til de mange betalings sites. Og jeg kan
> selvfølgelig ikke tvinge dig til at bruge siden Det er jo en

Jamen for fanden. Du laver jo reklame her i denne gruppe!!! Allerede derfor
fatter jeg ikke folk skulle benytte din side ! Du vil bare have mange
besøgende på din side som alle andre mennesker går efter!

Fra : Henning

Dato : 18-06-02 11:42

On Tue, 18 Jun 2002 06:30:26 GMT, "SuperflyJob"
<SuperflyJob.news@kandu.dk> wrote:

>Siden januar har Hans Møller og undertegnede arbejdet hårdt på at få en
>online markedsplads for brugt edb hardware på benene. Vores primære mål

Hvad er der galt med news:dk.marked... ?

Forøvrigt er denne gruppe ikke beregnet til opslag.

Fra : SuperflyJob

Dato : 18-06-02 14:10

Til alle>>

Jeg er temmelig ny her på Kandu.dk, og jeg så at man kun skrive nyheder
under hver sektion.

Jeg havde så en nyhed som gik på noget med hardware, og den skrev jeg.
Under nyheder vel at mærke. Jeg har ikke skrevet dette som en reklame,
som mange herinde åbenbart opfatter det som.

Som jeg skrev før så er det en smagssag hvor man vil handle, og som jeg
også skrev, var det udelukkende for at komme med et alternativ. Nogen
tager det til sig med kyshånd, og andre hader det. Sådan er livet.

Hvis denne nyhed ikke hører til herunder, er jeg sikker på at en
moderator nok skal sørge for at fjerne den

Mvh Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 18-06-02 14:09

SuperflyJob skrev:

> Hvis denne nyhed ikke hører til herunder, er jeg sikker på at en
> moderator nok skal sørge for at fjerne den

Nu har denne ng ikke nogen moderator, og
hvis du så bare kunne finde den rigtige ng at
poste din rekvalme i, så ville det være dejlig.

Endnu bedre ville det blive hvis du kunne finde
ud af at begå dig i nyhedsgrupperne uden at
skulle vejledes af Kandu (eller kandu ikke).

Fra : SuperflyJob

Dato : 18-06-02 14:51

> Endnu bedre ville det blive hvis du kunne finde
> ud af at begå dig i nyhedsgrupperne uden at
> skulle vejledes af Kandu (eller kandu ikke).

Kunne du køre bil første gang du satte dig ind i en?

Jeg har åbenbart trådt folk over tæerne ved at lægge denne nyhed ind på
Kandu.dk, så jeg trækker den hermed tilbage. Jeg ved ærlig talt ikke
hvorfor kandu.dk eksisterer hvis man skal være superbruger og elitenørd
for at skrive noget herinde. Jeg var af den ydmyge opfattelse at man gik
herinde for at hjælpe andre, og få hjælp.

Jeg forsøgte at hjælpe andre. Dem der ikke trængte til hjælp burde ikke
svare, og dem der gerne ville hjælpes kunne så få mere "plads".

Findes der en måde at få denne tråd slettet på? Hvis ikke det er
tilfældet, så lad dog være med at skriv tilbage, så den langsomt dør
ud...

Mvh Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik W.

Dato : 19-06-02 07:16

"SuperflyJob" <SuperflyJob.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
> Jeg ved ærlig talt ikke hvorfor kandu.dk eksisterer hvis man skal være
superbruger og elitenørd
> for at skrive noget herinde.
> http://www.kandu.dk/

Du har ikke kun skrevet på kandu.dk Du har også skrevet i en usenet
nyhedsgruppe som Kandu.dk åbenbart sender videre til. Usenet er en ældgammel
del af internettet, - betydeligt ældre end Web' et. Du kan tilgå usenet på
mange måder - igennem enten en dedikeret newsreader eller Outlook Express.
Der findes også webportaler til Usenet som f.eks www.newsgate.dk , som f.eks
jeg bruger når jeg er på arbejde, eler andre steder hvor der ikke er sat en
news-server op. Der findes også nyhedsgrupper, der kan det samme som jeres
side (feks dk.marked.privat.edb).
http://www.newsgate.dk/dk/dk.marked.privat.edb/
Man må ikke poste reklamer for hjemmesider på usenet undtagen i grupper, der
er beregnet til det. Prøv at poste i
http://www.newsgate.dk/dk/dk.opslag.internet/ det skulle være okay.

PS. Denne post er venligt ment, og tænkt som vejledning, - så lad venligst
være med at hælde en spand lort i hovedet af mig

Fra : SuperflyJob

Dato : 19-06-02 08:05

> PS. Denne post er venligt ment, og tænkt som vejledning, - så lad
venligst
> være med at hælde en spand lort i hovedet af mig

Den blev også opfattet venligt

Jeg kan kun sige mange tak for svaret, for jeg anede ærlig talt ikke at
dette røg ud andre steder end på kandu.dk. Måske dårlig vejledning fra
kandu, eller dårlig research fra min side.

Bottom line: Tak for hjælpen

Mvh Martin

http://www.kandu.dk/