Grease
Fra : Rikke & Brian

Dato : 17-06-02 21:07

Kan Grease ikke fåes på DVD? hvis ikke, nogen der ved om der er planer om en
udgivelse?

Den kunne da være fed til en kult aften

--
,,,,,
/`^´\

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 17-06-02 21:14

"Rikke & Brian" skrev:
> Kan Grease ikke fåes på DVD?

Formentlig ikke, se:
http://www.dvdjournal.com/mia/grease.m.html
og:
http://www.dvdfile.com/software/status_report/grease.html

Mvh, Lars

Fra : Heine Christensen

Dato : 17-06-02 21:33

Skulle komme på DVd d. 18-09-2002

http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=7312065002954

mvh.

Heine Christensen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 17-06-02 21:38

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:3d0e410c$0$266$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Kan Grease ikke fåes på DVD?

Formentlig snart

www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2002/06_17.html
www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4238

Mener også jeg har set den lokale Video-Netto har en "forudbestil nu"
plakat hængende.

Mvh.

Ole

Fra : Rikke & Brian

Dato : 17-06-02 22:04

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message
> [...]
> www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4238
>
> Mener også jeg har set den lokale Video-Netto har en "forudbestil nu"

Ja det ser lyst ud. Håber det holder. Sad lige og så en udsendelse om
indspilningen af Grease her til aften på TV2 zulu, og fik en ustyrlig trang
til at hoppe rundt i stuen med olie i håret og vitawrap flagrende efter mig
og råbe GREASE LIGHTNING!!!!!

Men jeg må vente lidt endnu håber det bliver en deluxe udgivelse, med
rigtig god lyd.

Er det kun mig eller er der andre der også synes at Grease er den ultimative
komme-i-godt-humør film. Så glade film findes der ikke mange af, som ikke
også er bliver vamle og alt for sukkersøde

Fra : Jette H

Dato : 17-06-02 22:24

> Er det kun mig eller er der andre der også synes at Grease er den
ultimative
> komme-i-godt-humør film. Så glade film findes der ikke mange af, som ikke
> også er bliver vamle og alt for sukkersøde

'Grease' er en klassiker, ingen tvivl om det. Hvilket også er grunden til at
filmen, nu mere en 20 år efter premieren, lever i bedste velgående.

Ovenstående er endnu en grund til at en dvd-afspiller står højt på min
ønskeseddel

Mvh Jette

Fra : Lasse

Dato : 19-06-02 18:48

har lige set på dvdoo.dk at Grease skulle udkomme engang i september,
forhåbentlig i en special edition....jeg undersøger lige sagedn lidt nærmere
og vender tilbage....

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-06-02 19:35

"Lasse" <lasse@lmjonline.dk> wrote in message
> har lige set på dvdoo.dk at Grease skulle udkomme engang i september,
> forhåbentlig i en special edition....jeg undersøger lige sagedn lidt
nærmere
> og vender tilbage....

Ja det har jeg også set, men kan ikke lige se i hvad den kommer til at
indeholde.

Fra : Morten DH

Dato : 21-06-02 14:47

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d10ced6$0$14585$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> "Lasse" <lasse@lmjonline.dk> wrote in message
> nærmere
>
> Ja det har jeg også set, men kan ikke lige se i hvad den kommer til at
> indeholde.

Der er annonceret en Collector's Edition af Grease den 17. September i reg.
1 - der annonceres hvad den kommer til at indeholde den 24. Juni (se
http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2002/06_17.html)

Som en sidebemærkning til dem der ikke gider følge link'et så kan jeg da
nævne at den følges til dørs af Saturday Night Fever, Stayin' Alive,
Flashdanse og Footloose den 8. November