|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | www.midtdata.dk Fra : Peter Hansen |
Dato : 17-06-02 20:13 |
|
Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
| |
Mogens (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 17-06-02 20:24 |
|
On Mon, 17 Jun 2002 21:13:18 +0200, "Peter Hansen"
<peteradsl@hansen.mail.dk> wrote:
>Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
>Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
Hej
Jeg har kun gode erfaringer med MidtData og
jeg har efterhånden bygget eller opgraderet
adskillige maskiner med stumper derfra.
mvh Mogens
| |
Lars Dahl (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Lars Dahl |
Dato : 17-06-02 20:28 |
|
Midtdata kan kun vi mine varmeste anbefalinger!!!
Butikken ligger her i byen og det er stort set det eneste sted jeg handler
hardware. Både fordi servicen er i top og prisen er altid blandt de bedste
på edbpriser.dk
Tip Top butik
Mvh Lars Dahl, Viborg
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
>
| |
Bachelor (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bachelor |
Dato : 04-08-02 01:56 |
|
"Lars Dahl" <sproejtemaas@mail.dk> wrote in
news:3d0e37a3$0$27629$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette
> Midtdata kan kun vi mine varmeste anbefalinger!!!
>
> Butikken ligger her i byen og det er stort set det eneste sted jeg handler
> hardware. Både fordi servicen er i top og prisen er altid blandt de bedste
> på edbpriser.dk
>
> Tip Top butik
Ja, ja spis nu lige brød til. Ku' være du skulle prøve at udvide
din horisont og handle en anden sted.
Midt-Data er ligesom hvis du handler i ALDI - "sådan gør vi her"
Jeg gider dem ikke mere, da de overhovedet ikke er servicemindet.
Først sender de mig et grafikkort som ikke svaret til deres spec.
og da jeg så møder op i butikken og vil have mine penge igen siger
de, at det kan jeg ikke umiddelbart, de vil blive sendt senere.
Købte en "ny" skærm samtidig som kom i en kasse der havde været
sendt med postdanmark og med adresselabels på ? så tænker man,
hvad det er for en "ny" skærm.
De sidste par gange har jeg handlet ved hhv. PRC-DATA i Viborg og
CompuMail i Aarhus hvilket jeg har været yderst tilfreds med.
Jeg har desværre for sent fundet ud af, at Midt-Data er opreklameret
som leverandør.
Købte forøvrigt et Radeon 8500 kort også som også var i en mistænkelig
emballage.
| |
![](/images/tree/0.gif) Thomas hansen (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Thomas hansen |
Dato : 04-08-02 02:23 |
|
> Købte en "ny" skærm samtidig som kom i en kasse der havde været
> sendt med postdanmark og med adresselabels på ? så tænker man,
> hvad det er for en "ny" skærm.
Det at skærmen har været sendt før gør den jo ikke nødvendigvis dårligere.
Hvad tror du ellers at de gjorde af de varer som folk fortryder de har købt
over nettet? De kan da ikke bare smide ny hardware ud bare fordi det har
været sendt en gang.Vi har 30dages raturret ved net køb, det bliver
ustandseligt påpeget i div. newsgroups. "hvis det ikke passer dig så send
lortet retur" osv. Men butiken kan jo ikke bare smide den retunerede varer
ud eller sælge den til underpris. Så ville alle varer blive dyrer eller også
ville de gå på røven meget hurtigt.
Jeg er træt af brokkehoveder som ikke kan se ud over deres egen næsetip...
Hvis der var noget i vejen med skærmen kan jeg forstå dig, ellers her det
ikke noget med denne sagen at gøre.
/Thomas aka Butch
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Bachelor (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bachelor |
Dato : 05-08-02 01:24 |
|
"Thomas hansen" <thomas.hansenNOSPAM@image.dk> wrote in
news:Tl%29.2714$G3.237835@news010.worldonline.dk:noget der ligner dette
>
> Det at skærmen har været sendt før gør den jo ikke nødvendigvis
> dårligere.
Det er muligt du er ligeglad, men personlig vil jeg ikke have
netop en skærm der har været igennem post danmarsk system, det
er netop grunden til jeg afhenter.
> Hvad tror du ellers at de gjorde af de varer som folk
> fortryder de har købt over nettet?
Jeg tror ikke noget og er også ligeglad, jeg vil bare ikke
have en "ny" vare, som bliver leveret i en brudt emballage
og har været sendt rundt i landet a uvilken årsag.
> De kan da ikke bare smide ny hardware
> ud bare fordi det har været sendt en gang.
Som sagt, de skal ikke sælge den til mig som ny.
>Vi har 30dages raturret ved
> net køb, det bliver ustandseligt påpeget i div. newsgroups. "hvis det
> ikke passer dig så send lortet retur" osv. Men butiken kan jo ikke bare
> smide den retunerede varer ud eller sælge den til underpris. Så ville
> alle varer blive dyrer eller også ville de gå på røven meget hurtigt.
Det er muligt. Vil jeg ikke gøre til mit problem, men hvis du
er ligeglad er jeg sikker på, at de handlende er mere end glade
hvis de må få lov at levere returnerede varer til dig til fuld
pris og uden du kender årsagen til at varen er retuneret.
> Jeg er træt af brokkehoveder som ikke kan se ud over deres egen
> næsetip...
Jeg har sgu ikke brokket mig, jeg argumenterer for min "påstand"
da jeg er klar over, at med alle de forstokkede personer der ser
et lys i Midt-Data bliver det svært at komme til orde her.
Hold dig til hvad indlæget gik på eller flyt til en anden
gruppe hvis du ikke kan tåle andres mening.
> Hvis der var noget i vejen med skærmen kan jeg forstå dig, ellers her
> det ikke noget med denne sagen at gøre.
Det skal du da ikke bestemme, er du på lønningslisten hos Midt-Data ?
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Aphex (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Aphex |
Dato : 05-08-02 07:06 |
|
Bachelor wrote:
> Jeg har sgu ikke brokket mig, jeg argumenterer for min "påstand"
> da jeg er klar over, at med alle de forstokkede personer der ser
> et lys i Midt-Data bliver det svært at komme til orde her.
Altså folk er forstokkede fordi de udtaler deres gode erfaringer
med Midt-Data, som jo er hvad Peter Hansen efterspørger? Hvis man
ikke har oplevet problemer med deres service eller varer kan jeg
ikke se hvorfor man er forstokket når man skriver det.
Tråden handler jo ikke om andre firmaer, så hvilken relevans har
det at andre er lige så gode?
> Hold dig til hvad indlæget gik på eller flyt til en anden
> gruppe hvis du ikke kan tåle andres mening.
Der blev oprindeligt (for 15 dage siden) efterspurgt gode eller
dårlige erfaringer med firmaet, hvilket du er kommet af med. Du
holder dig ikke selv til hvad indlægget gik ud på når du fortæller
at Midt-Data ikke er bedre end andre - det er irrelevant. Når de
ligger på linie med andre kan det jo være fløjtende ligegyldigt om
man handler der eller et andet sted.
Jeg har heller ingen dårlige erfaringer med Midt-Data selvom jeg
har handlet der en hel del... men det må vel betyde at jeg er
forstokket.
--
Jesper
| |
![](/images/tree/0.gif) Henning Præstegaard (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henning Præstegaard |
Dato : 04-08-02 11:15 |
|
Bachelor wrote:
> "Lars Dahl"
>> Midtdata kan kun vi mine varmeste anbefalinger!!!
>> Tip Top butik
>
> Ja, ja spis nu lige brød til. Ku' være du skulle prøve at udvide
> din horisont og handle en anden sted.
>
Hvis Lars Dahl er godt tilfreds med servicen er det da dig der har
et problem, ved at vil tvinge ham væk fra butikken.
Forresten handler jeg også meget ved midtdata. Fordi det er her i byen
og man kan bestille vare over nettet og afhente dem på stedet og slipper
for det sløve læs til postdanmark. Angående garanti sager kan jeg ikke
udtale mig om, da jeg aldrig har købt en defekt vare der.
mvh
Henning
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Per Nielsen (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Nielsen |
Dato : 04-08-02 11:30 |
|
"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:ia739.27$wK2.669@news.get2net.dk...
> Hvis Lars Dahl er godt tilfreds med servicen er det da dig der har
> et problem, ved at vil tvinge ham væk fra butikken.
> Forresten handler jeg også meget ved midtdata. Fordi det er her i byen
> og man kan bestille vare over nettet og afhente dem på stedet og slipper
> for det sløve læs til postdanmark. Angående garanti sager kan jeg ikke
> udtale mig om, da jeg aldrig har købt en defekt vare der.
Jeg har fået ombyttet CPU, harddisk og grafikkort uden problemer. Der kan så
gå mellem 1-3 uger, men det tror jeg også man oplever andre steder med
online butikker. Jeg kan kun varmt anbefale Midtdata.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Mogens (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 04-08-02 12:37 |
|
On Sun, 4 Aug 2002 12:30:20 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:
>Jeg kan kun varmt anbefale Midtdata.
>
Det kan jeg også. Har efterhånden brugt en 20-25.000 der.
Tingene kommer som regel i løbet af 1 til 2 dage og de har
endnu ikke sendt mig en forkert eller defekt vare.
mvh Mogens
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Søren (04-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Søren |
Dato : 04-08-02 15:38 |
|
Det samme her, handler mest hos Midtdata da de er hurtige og billige.
Men hvis man har bare een dårlig oplevelse så tror jeg det er meget svært at
skabe tillid til et firma uanset om flere hundrede skriver at de kun har
gode oplevelser med samme.
Søren.
"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message
news:ob4qkuc9trjr9g2ttb7prjcimig8qob8qc@4ax.com...
> On Sun, 4 Aug 2002 12:30:20 +0200, "Per Nielsen"
> <dazzler53@hotmail.com> wrote:
>
> >Jeg kan kun varmt anbefale Midtdata.
> >
> Det kan jeg også. Har efterhånden brugt en 20-25.000 der.
> Tingene kommer som regel i løbet af 1 til 2 dage og de har
> endnu ikke sendt mig en forkert eller defekt vare.
>
> mvh Mogens
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Bachelor (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bachelor |
Dato : 05-08-02 01:31 |
|
"Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote in
news:3d4d3c4e$0$87322$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner
dette
> Det samme her, handler mest hos Midtdata da de er hurtige og billige.
Netop, men det er der VIRKELIG mange der er, Midt-Data er ikke
speciel der.
> Men hvis man har bare een dårlig oplevelse så tror jeg det er meget
> svært at skabe tillid til et firma uanset om flere hundrede skriver at
> de kun har gode oplevelser med samme.
Hvis det er mig du hentyder til der vil jeg gerne påpege, at
jeg ikke har nogen mistillid til MD. Midt inlæg var kun for
at påpege, at MD absolut ikke er bedre en andre til noget.
Jeg har nok heller ikke handlet der for sidste gang, men
jeg handler der absolut ikke længere pr. automatik.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) John Hinge (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : John Hinge |
Dato : 05-08-02 09:11 |
|
On 05 aug 2002 Bachelor was heard to say:
> Hvis det er mig du hentyder til der vil jeg gerne påpege, at
> jeg ikke har nogen mistillid til MD. Midt inlæg var kun for
> at påpege, at MD absolut ikke er bedre en andre til noget.
> Jeg har nok heller ikke handlet der for sidste gang, men
> jeg handler der absolut ikke længere pr. automatik.
>
Tjaa jeg har det lige modsat.
På et tidspunkt købte jeg 512Mb ram hos dem, dengang PQI
slog bunden ud af ram priserne.
Det viste sig desværre at mit bundkort ikke ville spise
den slags lakridser, og jeg ringede til MD og peb.
Den rare person i den anden ende tilbød at jeg ku få byttet
min RAM til 2*256Mb istedet, sådan bare.
Så jeg kigger altid hos MD først, og køber kun andre steder hvis
det giver mening, f.eks ikke fås hos MD eller er markant billigere
et andet sted.
--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
On usenet I represent no one but myself.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon.dvd-klub.dk
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Thomas hansen (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Thomas hansen |
Dato : 05-08-02 11:42 |
|
> Tjaa jeg har det lige modsat.
> På et tidspunkt købte jeg 512Mb ram hos dem, dengang PQI
> slog bunden ud af ram priserne.
> Det viste sig desværre at mit bundkort ikke ville spise
> den slags lakridser, og jeg ringede til MD og peb.
> Den rare person i den anden ende tilbød at jeg ku få byttet
> min RAM til 2*256Mb istedet, sådan bare.
Hej
Hvad gjorde du så ved de 512mb du havde fået i første omgang?
Du sendte dem vel ikke retur?
Åh-nej nu sælger de den sikkert til en intetandende, som en ny varer, selvom
den er brugt
Det er hermed bevist at midt-data er en svindel firma
/Thomas aka Butch
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) John Hinge (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : John Hinge |
Dato : 05-08-02 13:00 |
|
On 05 aug 2002 Thomas hansen was heard to say:
(jeg skrev)
>> På et tidspunkt købte jeg 512Mb ram hos dem
>> Den rare person i den anden ende tilbød at jeg ku få byttet
>> min RAM til 2*256Mb istedet, sådan bare.
>
> Hvad gjorde du så ved de 512mb du havde fået i første omgang?
> Du sendte dem vel ikke retur?
>
Jow da, du regnede vel ikke med de forærede mig 2 256blokke
og så bad mig destruere 512Mb klodsen ?
> Åh-nej nu sælger de den sikkert til en intetandende, som en ny
> varer, selvom den er brugt
>
> Det er hermed bevist at midt-data er en svindel firma
>
Nu er der en smiley, så jeg regner med det er ment sjovt..
Ihvertfald tror jeg ikke man kan udlede at MD rent faktisk
ville sælge rammen som ny igen af mit indlæg..
På den anden side, rammen er brugt 1 gang, nemlig da jeg
satte den i, tændte for maskinen, og konstaterede at den nix
virkede..
Jeg pillede den ud, satte min gamle ram i, og gik på nettet
og ledte, indtil jeg fandt ud af at IBM's ingeniører var
nogle båtnakker, hvorefter jeg ringede til MD og fik
løst mit problem.
MD har så fået min RMA retur, og kan vel i princippet måle
den efter, konstatere at den ikke er brugt til at strigle
naboens kat, og så sælge den til en som kan bruge den ?
;)
--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
On usenet I represent no one but myself.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon.dvd-klub.dk
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Thomas hansen (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Thomas hansen |
Dato : 05-08-02 15:07 |
|
> Nu er der en smiley, så jeg regner med det er ment sjovt..
> Ihvertfald tror jeg ikke man kan udlede at MD rent faktisk
> ville sælge rammen som ny igen af mit indlæg..
Hej
Jo. Det var ment sarakastisk. Hvis du også ser mit andet indlæg, det jeg
argumentere for er at en net butik ikke nødvendigvis er dårlig bare fordi de
sælger en vare som har været "ude af huset" en gang før. Hvis vi som net
købere vil have glæden af retur/ombytnings ret så må vi også acceptere at vi
engang imellem får en vare som har været retuneret. Vi skal selvfølgelig
ikke acceptere defekt hardware men det drejder det sig jo heller ikke om
her.
Hvis vi skulle følge Bachelor's logik ville du være stuckt med din
ubrugelige ram, fordi MD selvfølgelig ikke ville bytte rammen hvis de ikke
kunne sælge den videre.
/Thomas aka Butch
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Jesper Juul (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jesper Juul |
Dato : 05-08-02 15:36 |
|
"Thomas hansen" <thomas.hansenNOSPAM@image.dk> wrote in message
news:aEv39.3372>
> Hvis vi skulle følge Bachelor's logik ville du være stuckt med din
> ubrugelige ram, fordi MD selvfølgelig ikke ville bytte rammen hvis de ikke
> kunne sælge den videre.
Hvorfor det, der er da 14 dages returret på websalg?
--
Mvh Jesper
Try something funny:
www.usenet.dk
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Per Nielsen (06-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Nielsen |
Dato : 06-08-02 17:06 |
|
"Jesper Juul" <nospam@linuxplanet.nu> skrev i en meddelelse
news:aim2g7$2f1l$1@news.cybercity.dk...
> Hvorfor det, der er da 14 dages returret på websalg?
Gælder det lige meget hvilken vare man køber på nettet? Er der nogen der har
et link vedr. dette?
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Devast8or (06-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 06-08-02 18:30 |
|
Ja, det gælder ligemeget hvad du køber. Det står i købelovens paragraf om
fjernsalg (tror jeg nok :). For et link må jeg nok foreslå dig at spørge i
jura-gruppen, da jeg ikke selv har et.
Devast8or
--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)
Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
news:aios5a$qu0$2@sunsite.dk...
[14 dages returret ved køb på nettet]
>
> Gælder det lige meget hvilken vare man køber på nettet? Er der nogen der
har
> et link vedr. dette?
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Per Nielsen (07-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Nielsen |
Dato : 07-08-02 08:43 |
|
"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
news:nIT39.4547$G3.706514@news010.worldonline.dk...
> Ja, det gælder ligemeget hvad du køber. Det står i købelovens paragraf om
> fjernsalg (tror jeg nok :). For et link må jeg nok foreslå dig at spørge i
> jura-gruppen, da jeg ikke selv har et.
Takker, det kan jo være der kommer et link lidt senere.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Bachelor (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bachelor |
Dato : 05-08-02 01:09 |
|
"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> wrote in
news:ia739.27$wK2.669@news.get2net.dk:noget der ligner dette
> Bachelor wrote:
>> "Lars Dahl"
>>> Midtdata kan kun vi mine varmeste anbefalinger!!!
>>> Tip Top butik
>>
>> Ja, ja spis nu lige brød til. Ku' være du skulle prøve at udvide
>> din horisont og handle en anden sted.
>>
> Hvis Lars Dahl er godt tilfreds med servicen er det da dig der har
> et problem, ved at vil tvinge ham væk fra butikken.
Jeg tvinger vist ikke nogen væk ? Prøver bare at få folk
til at "vågne op" og indse, at Midt-Date ikke er en døjt
bedre end andre. Blev der forøvrigt ikke efterspurt meninger ?
Jeg husker ikke hvad indlæget gik på.
Hvad får du for at forsvare Midt-Data ?
Hvorfor skulle din holdning fære bedre end min ?
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Per Nielsen (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Nielsen |
Dato : 05-08-02 07:47 |
|
"Bachelor" <not.puplic@no.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:aikflu$niu$1@news.cybercity.dk...
> Jeg tvinger vist ikke nogen væk ? Prøver bare at få folk
> til at "vågne op" og indse, at Midt-Date ikke er en døjt
> bedre end andre. Blev der forøvrigt ikke efterspurt meninger ?
> Jeg husker ikke hvad indlæget gik på.
> Hvad får du for at forsvare Midt-Data ?
> Hvorfor skulle din holdning fære bedre end min ?
Hvem har pisset på din sukkermad? Der er mange her der har rigtigt gode
erfaringer med Midtdata, get over it. Nogle enkelte mnneskers dårlige
erfaringer skal efter min mening ikke have lov at ødelægge deres ry. Hvis du
har haft dårlige erfaringer med Midtdata, so be it. Handl dog et andet sted,
who cares? Det ændrer ikke på andres gode erfaringer. Og for nu at komme dig
i forkøbet, folk kan da her kritisere MD så meget de vil, hvis der er hold i
det. Men der er lige så meget plads til folk der gerne vil rose dem. Hvor
ligger problemet i det?
Jo, der blev efterspurgt meninger. Hvorfor kan du ikke klare at andre har en
anden mening/andre efaringer. Jeg får selvfølgelig INTET for at forsvare MD,
hvad får du af andre firmaer for at trække dem ned i sølet, kunne jeg jo så
spørge? Skulle vi ikke lige højne niveauet lidt? Min holdning er ikke bedre
end din, MEN JEG HAR RET TIL AT HAVE EN ANDEN HOLDNING, fordi mine
erfaringer kun er positive.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Per Knudsen (05-08-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Knudsen |
Dato : 05-08-02 09:51 |
|
"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:ia739.27$wK2.669@news.get2net.dk...
> Bachelor wrote:
> > "Lars Dahl"
> >> Midtdata kan kun vi mine varmeste anbefalinger!!!
> >> Tip Top butik
> >
> > Ja, ja spis nu lige brød til. Ku' være du skulle prøve at udvide
> > din horisont og handle en anden sted.
> >
> Hvis Lars Dahl er godt tilfreds med servicen er det da dig der har
> et problem, ved at vil tvinge ham væk fra butikken.
> Forresten handler jeg også meget ved midtdata. Fordi det er her i byen
> og man kan bestille vare over nettet og afhente dem på stedet og
slipper
> for det sløve læs til postdanmark. Angående garanti sager kan jeg ikke
> udtale mig om, da jeg aldrig har købt en defekt vare der.
>
> mvh
> Henning
>
>
Kan kun tilslutte mig Hennings indlæg!!
Handler der meget, og har da haft et par defekte varer, men de er blevet
ombyttet inden for en uge, måske fordi jeg selv har afhentet dem?
Per Knudsen
| |
Henrik (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik |
Dato : 17-06-02 21:03 |
|
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
Gode erfaringer herfra
| |
Jam2U (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jam2U |
Dato : 17-06-02 21:12 |
|
Yeps.
De er prof. Ærlige jyder med hjerne !!
| |
Devast8or (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 17-06-02 21:28 |
|
Thumbs up herfra, jeg vil ikke have problemer med hverken at handle der igen
eller anbefale dem til andre.
Devast8or
--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)
Peter Hansen <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
>
| |
Brian Schelde (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian Schelde |
Dato : 17-06-02 21:44 |
|
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
Har kun haft gode erfaringer med dem.
| |
Brian Bilenberg (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian Bilenberg |
Dato : 17-06-02 21:47 |
|
Pt. klart fedeste i-net biks sammen med proconsult.dk! De ved hvad de taler
om og de leverer den service de lover til den tid de lover.
Mvh. Brian
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
>
| |
Michael Lund Sørense~ (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Michael Lund Sørense~ |
Dato : 17-06-02 21:49 |
|
Har kun haft gode erfaringer.
Har købt Mobo, CPU, HD'er og Rammer af flere gange.
Rammerne var defekte/ustabile og da jeg ringede lød spørgsmålet Vil du have
nogle andre eller pengene igen. Jeg fik nogle andre og de virkede perfekt.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk.sletdette
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
>
| |
Chuke Mimergolf (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Chuke Mimergolf |
Dato : 17-06-02 22:31 |
|
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
Tja.... Jeg har også kun haft gode erfaringer med dem. Klart min foretrukne
netbiks. Hurtig og præcis levering hver gang.
mvh
Peter
| |
-=Madsen=- (17-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : -=Madsen=- |
Dato : 17-06-02 22:46 |
|
De er okay
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
>
>
| |
MJ (18-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : MJ |
Dato : 18-06-02 00:38 |
|
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
Indleverede et defekt bundkort (problem: ville først tænde efter ca. 500
tryk på power knappen, ikke en holdbar løsning)
Konstaterede ved egen fejlsøgning at problemet lå i bundkortet.
De sendte det til importør/leverandør (hvor det måske er forsvundet, hvis
det er sendt??? jeg skrev så en e-mail til abit i holland: "De havde aldrig
set et med det serie nr.???")(1)
Der gik 4-5 lange uger
Først efter at have rykket flere gange og bedt om at få pengene retur, var
der pludseligt et "nyt" bundkort.
Det viste sig desværre at være et godt mishandlet et at slagsen. (bar præg
af montering af for stor køler og var endvidere af en ældre revision hvilket
ikke altid er ligegyldigt)
Derudover fremgik det af den mail jeg havde sendt til abit i holland at
netop det bundkort havde været til rep. for en tilsyneladende ofte
fremkommende fejl på den revision bundkort.(1)
Jeg brokkede mig natuligvis og sagde at den vare jeg havde fået det byttet
til ikke var tilsvarende, det tog de ikke så tungt og mente bare at det var
mit problem.
Og det skal siges at det ikke var over hverken telefon eller mail, men
fysisk fremmøde i butikken.
Alt i alt en meget ubehagelig affære som ikke har set sin afslutning endnu.
Derudover var behandlingen i butikken under al kritik da de ikke har et
særligt pænt sprog overfor deres kunder, altså hvis de vil reklamere.
Dette er en version af sagen fra min side og der er ikke udeladt noget.
Har også fundet ud af at flere har haft meget dårlige erfaringer med biksen.
Dog er der også en del med gode erfaringer, dette kan dog være fordi de
aldrig har haft noget der har været defekt.
Det skal nemlig siges at betjeningen var yderst fornem da jeg købte varene,
det var da jeg fik problemer at jeg fik en kold skulder.
(1) Mailen blev afsendt efter modtagelse af det "nye" bundkort.
| |
Martin Kierkegaard (18-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Martin Kierkegaard |
Dato : 18-06-02 09:37 |
|
"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e34d0$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
Har købt hos dem og synes det var en ok butik, skulle have refunderet noget
ram og det gik fint uden problemer.
Hilsen Martin
| |
ScooterHead (18-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : ScooterHead |
Dato : 18-06-02 10:24 |
|
Var der ikke en der engang sagde, at man ikke skal stille et spørgsmål som man ikke kan forvente et ærligt svar på.
/SH
Peter Hansen wrote:
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
| |
Anders Majland \(Rep~ (19-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Anders Majland \(Rep~ |
Dato : 19-06-02 08:12 |
|
> Skal nemlig have købt cpu+mobo hos dem!! :)
Skal ? Er det ikke et rimeligt frit land vi bor i
/A
| |
ingeborg jacobsen (22-06-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : ingeborg jacobsen |
Dato : 22-06-02 08:54 |
|
> Nogen som har dårlige/gode erfaringer med denne butik??
>
jeg har haft gode erfaringer de par gange jeg har købt.
hilsen,
ingeborg
| |
|
|