Køb af køler
Fra : Simon Demuth

Dato : 17-06-02 11:14

Hej
Jeg skal skifte en køler til en tbird 1000mhz, men jeg ved ikke rigtig hvad
jeg skal købe hvis jeg gerne vil have en køler som er støjsvag, og ikke
koster en bondegård. Jeg håber nogle har et godt bud.
På forhånd tak.

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 17-06-02 11:14

NoiseControl er desværre dyre, men larmer lidt, og køler godt.

JP

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 17-06-02 11:28

> [...]
> jeg skal købe hvis jeg gerne vil have en køler som er støjsvag, og ikke
> koster en bondegård. Jeg håber nogle har et godt bud.

Hvad med en "Titan Majesty SokkelA/SokkelA-XP/FCPGA, <1400Mhz (1700+ XP)
TTC - D5TB"
Den koster PT 99 kr hos shg.dk Og den holder min duron 1.2 på ca 45 ved full
load. Den larmer ikke ret meget i forhold til lignende billige kølere. Og
den 80 mm køler der sidder på den kører ved 3200 RPM (i følge min mbm 5) -Så
hvis det er, kan du bare smide en bedre (dyrer) køler på profilen hvis det
er...
Men jeg er ihvertfald glad for min !:)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Devast8or

Dato : 17-06-02 21:37

Den her holde rmin TBird 900 dejlig kølig
<http://www.studiedata.dk/product.asp?product=96&page=1>

Devast8or

--
Spamfilter activated