E-Mail
webnoob 5265
Lotus Notes hjemmefra driller.
Fra : Pepsi

Dato : 17-06-02 01:47

Hej Gruppe.

Jeg bruger Lotus Notes via ADSL (uden Domino)
og en ganske almindelig POP3 mail konto.

Jeg har det problem at Notes ikke sletter alle mails
fra serveren, efter de er downloaded, så jeg får ofte
dubletter ned.

Har jeg overset noget i opsætningen?
(Har bare udfyldt guiden)

~Pepsi

Fra : Paw P Larsen

Dato : 17-06-02 08:43

Pepsi wrote:

> Jeg har det problem at Notes ikke sletter alle mails
> fra serveren, efter de er downloaded, så jeg får ofte
> dubletter ned.

Antager at det er R5

I adressebogens entry for din POP-account, skal du
under Protocol Configuration finde Leave mail on server
og sætte den til No.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://plawer.dk/
Scribbles about security on Cisco 677 at

Fra : Pepsi

Dato : 17-06-02 11:18

> [...]
>
> --
> Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://plawer.dk/
> Scribbles about security on Cisco 677 at

Tak, det hjalp !!

~Pepsi