[DVD] UHF commentary-cameo
Fra : Jan Richardy

Dato : 16-06-02 23:02

Hey

Så lige kommentarsporet til Weird Al's UHF og sørme om ikke selveste Michael
Richards (Kramer fra Seinfeld, som spiller med i filmen) laver en lille
apperance i den sidste halvdel af sporet. Jeg tror det er efter 57 minutters
tid. Nice... Den mand er 100% griner ...

Ellers et helt OK kommentarspor med masser af både sjov og interessant
information om produktionen. Nu er det godtnok det eneste kommentarspor som
jeg nogensinde har fået taget mig sammen til at se, så jeg har intet
sammenligningsgrundlag.

---

JanR

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-06-02 08:32

"Jan Richardy" <jan@richardy.dk> writes:

> Så lige kommentarsporet til Weird Al's UHF og sørme om ikke selveste Michael
> Richards (Kramer fra Seinfeld, som spiller med i filmen)

You got it all wrong...

Det er ham, der spiller Stanley Spadowski, der også er med i
Seinfeld. Ikke omvendt.

YOU SO STUPIIID!!!

--
Peter B. Juul, o.-.o "Stofa udnytter situationen - TeleDanmarks
The RockBear. ((^)) monopol - og skummer fløden."

Fra : Jan Richardy

Dato : 17-06-02 08:52

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

Michael

> You got it all wrong...
>
> Det er ham, der spiller Stanley Spadowski, der også er med i
> Seinfeld. Ikke omvendt.
>
> YOU SO STUPIIID!!!

hmmm ... I think it's YOU who went for what's IINNNN THE BOX ....

---

JanR

Fra : Esben

Dato : 17-06-02 16:15

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse news:m3r8j62we1.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> You got it all wrong...
>
> Det er ham, der spiller Stanley Spadowski, der også er med i
> Seinfeld. Ikke omvendt.
>
> YOU SO STUPIIID!!!

Er det sådan noget indforstået noget, eller er jeg bare dum (ikke at det ene udelukker det andet, men..)?

--
Esben

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-06-02 16:22

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> writes:

> Er det sådan noget indforstået noget, eller er jeg bare dum (ikke at det ene udelukker det andet, men..)?

"YOU SO STUPIIID!!!" er et citat fra en quizvært i filmen.

Det med Stanley/Kramer handler nok om hvor man så ham først. Han vil
for mig altid være Stanley Spadowski (fra UHF), der også spillede
Kramer (i Seinfeld)

--
Peter B. Juul, o.-.o "EDB er noget lort!"
The RockBear. ((^))          -Asbjørn Højmark