Overnatninger i Sydtyskland !
Fra : Annette

Dato : 16-06-02 21:12

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn under 10 år
der skal en tur til Union Lido.

Kører i et stræk ned til omkring München eller evt. længere/kortere
er der nogle der kender nogle billige gode steder at overnatte..

Annette......

Fra : Søren Blom

Dato : 16-06-02 23:42

"Annette" <tul@jyde.dk> skrev i
> Kører i et stræk ned til omkring München eller evt. længere/kortere
> er der nogle der kender nogle billige gode steder at overnatte..

Som det er svaret så mange gange før på den slags spørgsmål. Kør af
motorvejen og ind til nærmeste lille by når I ikke gider køre længere den
dag, find det lokale Gasthaus. Det er altid godt og rimelig i pris.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 24-06-02 14:15

Hej Annette

Vi er lige hjemkommet netop fra en tur til Union-lido i Cavallino.

På vej der ned overnattede vi på et ETAP hotel i Munchen til 47 EUR, ikke
meget luksus men ok , vi synes dog at vi sagtens kunne køre lidt længere.

På vej hjem ville vi så gerne se lidt af Østrig og stoppede derfor i Flachau
ca 1150 km fra DK- grænse. Her fandt vi den skønneste lille oase i form af
et pensionat. Det blev feriens højdepunkt. Der var alt incl swimmingpool i
haven, værelse med balkon og udsigt til snebeklædte alper og næsten det
allerbedste den overdådige morgenbuffet. Alt dette for vores lille familie
på 4 personer = 350 dkr.
Sig til, jeg har brochure til at ligge og kan scanne dem så de kan emailes.
Der tager vi 2 overnatninger næste år..

Hjemturen klarede vi så igår Søndag, kørte fra Flachau kl 8.15 og ramte den
danske grænse kl. 20.45 efter en del pauser undervejs hjem.

Hvis du vil vide mere om Union lido, så sig til......

mvh
Lars

Fra : PHK

Dato : 24-06-02 15:54

"Lars H. Jørgensen" <lars_gitte@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Annette

> Hvis du vil vide mere om Union lido, så sig til......

Nahh, 3 gange på en dag dækker lidt tid.

--
_
|_|