Cd-Label kit hvor ?
Fra : Pussyman

Dato : 16-06-02 17:11

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe en Cd-Label kit med et lille apperat
der gør det nemt at monter cd-lalbels på cd'erne det må gerne være en
starter kit med software og cd-labels

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 16-06-02 17:32

I Merlin. Der købte jeg mit, og er rigtig godt tilfreds. Det er Fuji.

Mvh. Lars.

Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 16-06-02 17:38

aldi har dem her på Frb. v/ 3Falke møbler

mener jeg smed 50,- pr. sæt

johnny