mailform
Fra : Morten B

Dato : 16-06-02 10:36

Jeg vil gerne have en mailform, hvor man kan vælge mellem forskellige
modtager ved at krydse af ud for modtageren.
Er der nogen der ved hvor man kan finde det eller hvordan man laver det.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-06-02 13:24

"Morten B" <blankensteiner@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Jeg vil gerne have en mailform, hvor man kan vælge mellem
> forskellige modtager ved at krydse af ud for modtageren.
> Er der nogen der ved hvor man kan finde det eller hvordan man
> laver det.

Du sætter din form op med checkboxe, en til hver modtager.
I dit PHP script checker du så hvilke der er afkrydset og tilføjer
dem til modtagerlisten - rimelig simpelt ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Morten B

Dato : 16-06-02 15:17

Ja det lyder rigtigt men nu er det sådan er progarmering ikke er min stæke
side
jeg har lavet side, men mangler en der ved hvad der skal stå, hvor i koden
http://home1.stofanet.dk/bonhvf125sok/mailbox.htm

Fra : -Martin-

Dato : 16-06-02 15:27

On Sun, 16 Jun 2002 11:36:15 +0200, "Morten B"
> [...]

>modtager ved at krydse af ud for modtageren.
>Er der nogen der ved hvor man kan finde det eller hvordan man laver det.

<form action="<?php print $SERVER["PHP_SELF"]; ?>" method="post">
<input type="checkbox" name="navne[]" value="email@email.dk">Email.dk
<input type="checkbox" name="navne[]" value="ole@ole.dk">Ole
<input type="checkbox" name="navne[] value="test@test.dk">Test
<input type="checkbox" name="navne[]" value="svend@svend.dk">Svend
<submit ting>

if(trim($_POST[navne]) {
for($i=0;$i<sizeof($_POST[navne];$i++) {
$mailto = $_POST[navne].[$i];
mail();
}
}