AWE32 utility - reagerer på lyd ? Findes d~
Fra : Peter Frank

Dato : 16-06-02 10:45

På mit gamle AWE32 var der en utility, så man kunne flytte musen, åbne
applikationer og lidt af hvert - ved at lære den disse ord vha. mikrofonen.

Det var ret sjovt !

Nu fandt jeg min gamle AWE32 CD (med audio applications) frem - men den er
squ' knækket !

Ved heller ikke om det kan køre på nyere systemer og lydkort (Soundblaster
live 5.1)

Er der nogen der kender til tilsvarende utility idag ? Det ku' være ret
spændende - men jeg synes ikke man støder på det ret tit.

Og er der nogen der har den AWE32 CD liggende, så jeg kan få/købe en kopi af
den ?

mvh Peter, Århus.