Andet multimedie
bentjuul 3670
psp 7 problem
Fra : Hirikili

Dato : 16-06-02 09:37

hej , jeg sidder her og kæmper en evig kamp med et prob. jeg har glemt
hvordan det er at jeg gemmer det som jeg har omkranset med min lasso
(freehand) så kun det der er i de omkresendene myre gemmes og det andet er
væk . bruger psp 7. jeg skal bruge det jeg har indkrest i en baggrund .

--
Hirikili.

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-06-02 10:07

Sun, 16 Jun 2002 10:37:03 +0200, "Hirikili" <hirikili@vinelsker.com>
wrote:

>(freehand) så kun det der er i de omkresendene myre gemmes og det andet er
>væk . bruger psp 7. jeg skal bruge det jeg har indkrest i en baggrund .

Du kan enten
-kopiere det med Ctr+C og klistre det ind på et nyt tomt "lærred" md
Ctr+V
eller
- vælge Selctions | Invert Selection, så du for baggrunden markeret,
og så trykke Delete

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Hirikili

Dato : 16-06-02 10:19

--
Hirikili.
"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ctr+V
> eller
> - vælge Selctions | Invert Selection, så du for baggrunden markeret,

Tusind tak skal du have , forsat god weekend.