En spildatabase
Fra : Silver

Dato : 16-06-02 00:50

Jeg søger et program hvori jeg kan registrere alle mine spil, med
kategorier, størrelse, udgiver, hjemmeside, karakter osv osv nogen som har
nogle gode forslag til program?

Mvh
Silver

Fra : Devast8or

Dato : 16-06-02 01:16

Jeg kender ikke lige nogle eksisterende programmer, men MS Access skulle
kunne klare jobbet. Eller et hvilket som helst andet DB program. Det kræver
bare at du selv skriver DB'en. Det kan også laves som en webside med noget
ASP men det kræver jo så at du kører PSW/IIS konstant. Hvis ikke du selv har
lyst til at rode med DB'en kan du prøve at smide mig en mail, med en liste
over de ting du gerne vil have registreret. Jeg kan ikke love mogt men jeg
bil da gerne kigge lidt på dig hvis du er interesseret. Min addy er Morten
(at) Teilmann (dot) biz

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Devast8or

Dato : 16-06-02 01:17

Der skulle selvfølgelig have stået "noget" og ikke "mogt"....

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 16-06-02 10:35

>Jeg kan ikke love mogt men jeg
> bil da gerne kigge lidt på dig hvis du er interesseret

Hvem kan stå for sådan et tilbud!

Mvh Thomas

Fra : Devast8or

Dato : 16-06-02 17:21

Thomas Smedebøl <whisdow@hotmail.com> wrote in message

> Hvem kan stå for sådan et tilbud!
>
> Mvh Thomas

*knalder hovedet ind i en staveplade*

LOL, fuck hvor skriver jeg elendigt. Der skulle selvfølgelig have stået
noget i retning af "Jeg kan ikke love noget, men jeg vil da gerne kigge lidt
på det for dig..."

*dobbelttjekker stavning* Jo, den er vist god nok.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Silver

Dato : 16-06-02 20:12

"Jeg kan ikke love noget, men jeg vil da gerne kigge lidt
> på det for dig..."

Jo tak da men jeg vil helst selv registrere dem alle i et program, da det
vil være skægt for mig at se som om jeg kunne finde det hele til alle mine
spil, så at få en anden til det er ligesom ikke lige meningen men det er
kanont at du tilbyder din hjælp det syntes jeg er rigtig friskt gjort.

Men som sagt vil jeg meget gerne selv ordne det, så hvis i ved et prog,
noget ala DVD Profiler men bare til spil og behøver ikke være så avanceret
som det er så skriv venligst.

Og endnu engang tak for den håndsrækning devast8or :)

Mvh
Silver

Fra : Devast8or

Dato : 16-06-02 20:28

Hehe, det var skam også meningen at du selv skal registrere tingene i DB'en,
jeg tilbød at lave selve DB'en med et webinterface til. Eller rettere at
forsøge :)

Devast8or

Fra : SWI

Dato : 17-06-02 00:13

Hej Devast8or!!

Det ville være kanon hvis du havde lyst til at lave det, jeg kunne nemlig
oxo bruge
sådan et program/DB og jeg har ikke selv tjek på at lave det....!!

På forhånd tak!!
SWI

Fra : Devast8or

Dato : 17-06-02 12:32

Well, som sagt vil jeg gerne kigge på det men det kræver at der er en der
sender mig en liste over de ting der skal registreres i basen (sådan noget
som f.eks. Navn, Producent, Pris, Antal skiver, osv.). Min mail addy står
længere oppe i tråden, eller du kan bare skrive her.

Men som tidligere nævnt bliver det med et webinterface skrevet i ASP, så det
kræver at du har PSW/IIS kørende når du skal bruge det. Men det kræver vist
heller ikke noget voldsomt. Alternativt kan du jo losse det op på en
hjemmeside et sted, men så har alle jo adgang til det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : PA

Dato : 16-06-02 17:58

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et program hvori jeg kan registrere alle mine spil, med
> kategorier, størrelse, udgiver, hjemmeside, karakter osv osv nogen som har
> nogle gode forslag til program?

Har du ikke fundet et program, så smid mig lige en mail. Så bikser jeg et
sammen.
--
PA