Triple Sec...
Fra : Ole Stigaard

Dato : 15-06-02 21:17

Hej gruppe,
min svoger har bedt mig tage en flaske af ovenstående med til Norge, når vi kommer derop på besøg, så derfor en lille rundspørge:
Hvor skal man købe det (uden at betale en million-milliard), og hvad er et godt mærke?

--
Mvh Ole S

Fra : ronny

Dato : 15-06-02 22:10

Hejsa Ole :)

Triple Sec mener jeg du kan købe de fleste steder, men uden at betale en
million milliard....hmm Tyskland er hvad der springer mig i øjnene, men er
du ikke bosiddende i nærheden deraf mener jeg faktisk at Skjold Burne vine
ikke tager de vildeste beløb. Men trøst dig med at det nok under alle
omstændigheder er billigere end i Norge :)

God jagt!

Hilsen
Peter

Fra : Ivar Svensson

Dato : 16-06-02 08:41

ronny:

> Men trøst dig med at det nok under alle
> omstændigheder er billigere end i Norge :)

En av de 4-5 alternativene du _måskje_ kan finne i et bedre "vinmonopol" i
Norge, ligger i pris omtrent som denne:

Rives Triple Sec 38% Rives Pitman Spania 70cl kr 268,70

Mvh
Ivra Svensson

Fra : Nielsen

Dato : 16-06-02 10:09

Jeg mener at Rose's (som i Rose's Lime m.m.) nu også laver Triple Sec. Det
kan fås i supermarkeder, og det koster vist ikke så meget.

--
Nielsen