Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Mangler et råd
Fra : Jakob

Dato : 15-06-02 15:15

Hej, jeg står og skal inv. i et grafikkort. Følgende skal gælde:

DVI-udgang
TV-Out (god kvalitet)
3D spilbart (middel kvalitet)
Pris 1000-2000 (hvis det er helt umuligt så 2500) kr.

Højeste prioritet på TV-Out.
Nogen der kan give et godt råd før jeg investerer...

Mvh Jakob

Fra : Cleaner

Dato : 15-06-02 15:40

On Sat, 15 Jun 2002 16:14:50 +0200, "Jakob" <//j_nygren@wanadoo.dk>
wrote:

> [...]
>Pris 1000-2000 (hvis det er helt umuligt så 2500) kr.
>
>Højeste prioritet på TV-Out.
>Nogen der kan give et godt råd før jeg investerer...

Et Matrox G550 har det du efterspørger, men har dog ikke speciel god
3D.......

Cleaner

Fra : LA2

Dato : 15-06-02 17:28

"Jakob" <//j_nygren@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pris 1000-2000 (hvis det er helt umuligt så 2500) kr.
>
> Højeste prioritet på TV-Out.
> Nogen der kan give et godt råd før jeg investerer...

Hvad med et ATI kort, mener at de har god tv-out ?
Ellers køb et Geforce 4ti4200 og et Hollywood magic så får du det bedste
både i 3D og Tv out.
LA2