TeleDanmarks NewsServer
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 15-06-02 15:02

Jeg overvejer at få TeleDanmark BredBånd|ADSL. Men hvordan fungerer deres
newsserver?

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-02 15:05

Peter Elmkvist Snabe wrote:
> Jeg overvejer at få TeleDanmark BredBånd|ADSL. Men hvordan fungerer deres
> newsserver?

Hvis du ikke skal bruge binær grupperne, køre de rigtigt godt...
god hastighed og stabile...

--
Med venlig hilsen   ---   reneXXZQ@schultzconsult.com
Schultz Consult      ---   www.schultzconsult.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-06-02 15:20

"Schultz Consult - [René Madsen]" <rene@schultzconsult.com> wrote in message

> Hvis du ikke skal bruge binær grupperne, køre de rigtigt godt...
> god hastighed og stabile...

dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, kører tilfredstillende

news.tele.dk til binaere grupper... Og jeg synes det kører fremragende

Fra : Amazing Pudding

Dato : 16-06-02 17:24

> news.tele.dk til binaere grupper... Og jeg synes det kører fremragende

Hvad er forskellen på news.tele.dk og news.inet.tele.dk?

A.P.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-06-02 17:27

"Amazing Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d0cbb97$0$673$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er forskellen på news.tele.dk og news.inet.tele.dk?

De to navne peger på samme fysiske enheder

Fra : Amazing Pudding

Dato : 16-06-02 17:33

> De to navne peger på samme fysiske enheder

Aha. Takker!

A.P.