ny harddisk
Fra : Kenneth

Dato : 15-06-02 06:28

Jeg skal ud at have ny harddisk (ca. 60 GB) Hvad er hurtigst i øjeblikket .?

Kenneth

Fra : [5000] Bo

Dato : 15-06-02 09:07

"> Jeg skal ud at have ny harddisk (ca. 60 GB) Hvad er hurtigst i øjeblikket
..?

Hvis du har penge nok, så køb en SCSI

Mvh Bo

Fra : HowaX

Dato : 15-06-02 10:47

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote in message

> "> Jeg skal ud at have ny harddisk (ca. 60 GB) Hvad er hurtigst i
øjeblikket
> .?
> >

> Hvis du har penge nok, så køb en SCSI
>
> Mvh Bo

jeg vil næsten mene at det er at smide lige lovlig mange penge efter det ..
scsi koster delme kassen og det er mest for servers. men det er rigtigt nok
at det kan være dejligt med en scsi disk da den tager en masse belastning
fra cpuen og bundkortet

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-06-02 11:58

In article <3d0b0cbe$0$78806$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"HowaX" <howax@prohest.dk> wrote:

> [...]
> at det kan være dejligt med en scsi disk da den tager en masse belastning

Men med SCSI kan du også få 15000 omdrejninger i stedet for 7200. 8MB
onboard cache i stedet for de normale 2MB på IDE. Derudover er der
selvfølgelig alle de andre SCSI fordele.

Fra : Deaster

Dato : 15-06-02 23:26

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message

> Men med SCSI kan du også få 15000 omdrejninger i stedet for 7200. 8MB
> onboard cache i stedet for de normale 2MB på IDE. Derudover er der
> selvfølgelig alle de andre SCSI fordele.

Man kan sagtens få IDE diske med 8 Mb cache på, WD laver ihvertfald en.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jimme

Dato : 15-06-02 08:14

Seagate Barracuda IV
eller maxtor 740DX

Barrracuda er nok lidt hurtigere

Fra : Deaster

Dato : 15-06-02 10:14

"Kenneth" <kenneth@boxmail.dk> wrote in message
> Jeg skal ud at have ny harddisk (ca. 60 GB) Hvad er hurtigst i øjeblikket
..?

Hvis det skal være 60 Gb er det vist IBM's GXP 120 serie som er den
hurtigste.

Fra : Sven

Dato : 16-06-02 01:53

> Jeg skal ud at have ny harddisk (ca. 60 GB) Hvad er hurtigst i øjeblikket
..?

> Kenneth

Kig, læs og lær om harddiske på http://www.storagereview.com/

Sven