Den rigtige blade2 sang
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 14-06-02 17:32

Nu er der usandsynlig mange gange blevet spurgt om teknonummeret fra
blade2... men det er altså ikke det jeg tænker på når jeg tænker på
titelnummeret.

Det er et eller andet med "freak".

Er det med på soundtracket?

anr

"Ohh! A trillion-dollar bill! That's a spicy meatball!"
-Homer Simpson

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 16-06-02 10:29

Det er crystal method!! Et nummer det hedder" Calling all freaks"!! Så vidt
jeg lige husker ligger det ikke på deres seneste album, men heller ikke på
soundtracket.....!! hvilket egentlig er lidt underlig. nå men det er vist
nok Tom Morello fra Rage aganist the machine der er med på numret!!

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 16-06-02 14:02

Jakob Strandgaard Andersen <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> soundtracket.....!! hvilket egentlig er lidt underlig. nå men det er vist
> nok Tom Morello fra Rage aganist the machine der er med på numret!!

Ah, det forklarer en hel del. Tak for det - det må jeg se at få fat i

anr

"Ah, 206 bones, 50 miles of small intestine, full, pouting lips.
Why, this fellow is less a snowman - than a god."
-Montgomery Burns

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-06-02 16:58

On Sun, 16 Jun 2002 11:29:05 +0200, "Jakob Strandgaard Andersen"
> [...]

>jeg lige husker ligger det ikke på deres seneste album, men heller ikke på

Jo det er. Det hedder "(The) Name of the Game"

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com