Minimum salattern
Fra : Heidi

Dato : 14-06-02 17:40

Jeg har lige åbnet for et bæger med neutrale Minimum salatostetern
(4%), og blev noget overrasket, for det der ligger i bægeret ligner slet
ikke det jeg fik, sidste gang jeg spiste samme slags.
Stykkerne er meget større, og konsistensen er mildest talt mærkelig -
er der nogen der ved om de har lavet om på fremstillingen, for jeg
syntes ellers at de var ret ok, fedtindholdet taget i betragtning, første
gang jeg smagte dem? De havde da mere eller mindre samme
konsistens som rigtig fetaost, men det her ligner mere den afskyelige
2%-udgave, som de også har lavet, og som næsten kun egner sig til
hundeæde...

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes