Voodoo2 og tnt2
Fra : TN

Dato : 11-02-01 09:50

Giver det nogen mening at sætte et Voodoo2 12mb kort efter et TNT2 16mb.

Jeg mener kan det overhoved lade sig gøre, og vil det give bedre ydelse?

TN

Fra : Martin Bangsø

Dato : 11-02-01 11:20

On Sun, 11 Feb 2001 09:49:36 +0100, TN wrote:

> Giver det nogen mening at sætte et Voodoo2 12mb kort efter et TNT2 16mb.
> Jeg mener kan det overhoved lade sig gøre, og vil det give bedre ydelse?

Det kan sagtens lade sig gøre, men det ville være tåbeligt ;).
TNT2-kortet er meget hurtigere end Voodoo 2. Så med mindre du har brug
for at køre et Glide-spil er der ikke nogen mening i det.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Butch

Dato : 11-02-01 16:52

> Det kan sagtens lade sig gøre, men det ville være tåbeligt ;).
> TNT2-kortet er meget hurtigere end Voodoo 2.
Det kommer da meget an på hvilket TNT2 kort der er tale om. Og hvilke spil
du vil spille. Hedder TNT2 kortet Venta m64 og hedder spillene Unreal,
UnrealTournament, Deux Ex eller Rune. Så er der god grund til at køre med et
voodoo2 kort.
Hilsen
Butch

Fra : Martin Bangsø

Dato : 11-02-01 17:02

On Sun, 11 Feb 2001 16:51:46 +0100, Butch wrote:

> [...]
> UnrealTournament, Deux Ex eller Rune. Så er der god grund til at køre med et

Kilde?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Butch

Dato : 11-02-01 19:33

> Kilde?

Egen erfaring. Hvem er din kilde???
Hilsen
Butch

Fra : Martin Bangsø

Dato : 11-02-01 20:43

On Sun, 11 Feb 2001 19:32:35 +0100, Butch wrote:

> Egen erfaring. Hvem er din kilde???

Egen erfaring ;).

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : TN

Dato : 11-02-01 22:19

TNT2 kortet er 128 bit, og ikke et Vanta. Men det minder mig om at jeg ikke
kunne køre en demo af unreal, den skrev at den ikke var istand til at åbne
en eller anden OpenGL fil eller køre i OpenGL mode, har det noget med
grafikkortet at gøre? Jeg regnede med at det var demoen der var vrøvl med.

Resten af systemet er
Celeron 500
Iwill BD-100 plus
128 mb