At måle temperaturen ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-06-02 09:23

Hvordan måler man temperaturen, på en AMD Athlon ?

Bios ? Software ?

På forhånd mange tak.

Thomas

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-06-02 09:50

> Hvordan måler man temperaturen, på en AMD Athlon ?

I modsætning til mange intel processorer har den ikke en indbygget temp.
sensor. Istedet har mange motherboards en sensor placeret umiddelbart under
processoren. Denne kan du sikkert aflæse i din bios. Du kan også prøve
programmet Motherboard Monitor (http://mbm.livewiredev.com/)

/Anders

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 14-06-02 10:38

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
under
> processoren. Denne kan du sikkert aflæse i din bios. Du kan også prøve

Kan dette program aflæse temperaturer og blæseromdrejninger uden at have
nogle sensorer??

Det lyder en smule ulogisk for mig, men jeg har prøvet programmet ganske
kort og det så ud til at virke (umiddelbart, rodede ikke så meget med det).

Er der nogen det kan give ne simpel forklaring på hvordan det virker?

Mvh Michael